Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
تیم فوتبال ساحلی کشورمان که در نیمه نهایی مغلوب برزیل شد، باید در مسابقه رده‌بندی به مصاف روسیه برود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان كه در دو ديدار اول و دوم خود بر پاراگوئه و مكزيك غلبه كرده بود، در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2017- امارات روز پنجشنبه (۱۱آبان) مقابل روسیه به ميدان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود روسیه پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های ایران را پیمان حسینی، سیدعلی ناظم و محمد احمدزاده به ثمر رساندند.

تيم كشورمان كه به عنوان تیم دوم به دور بعد این رقابت‌ها صعود کرد، در نيمه نهايي از ساعت ۲۰ جمعه شب مقابل برزيل قرار گرفت كه اين ديدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به سود حريف به پایان رسید.

گل‌های ایران در این بازی را سیدعلی ناظم و مصطفی کیانی (۳بار) به ثمر رساندند.

گفتنی است برزیل با این پیروزی راهی فینال مسابقات شد تا به مصاف تیم ملی پرتغال برود. ایران نیز باید در دیدار رده‌بندی روز شنبه برای دومین بار در طول مسابقات این دوره برابر روسیه قرار بگيرد.

در همین زمینه: جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی/ امارات؛ برد ایران مقابل پاراگوئه

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور

ترکیب ۱۱ نفره شاگردان نکونام برای دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تراکتور صف‌آرایی می‌کند. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم