Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هفت ماهه امسال عمده ترین علت مرگ و میر ثبت شده این استان به ترتیب بیماریهای قلبی عروقی با 40.8 درصد، سزطان ها و تومورها 10.8 درصد و حوادث غیر عمدی 6.7 درصد بوده است.
وی یادآوری کرد: یکی از ابزارهای برنامه ریزی در توسعه داشتن آمارهای صحیح و به موقع بوده و در این میان ثبت و انتشار به موقع آمار مولفه های حیاتی نقش عمده ای در تحقق این اصول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیعی افزود: طی هفت ماهه امسال تعداد وفات جاری ثبت شده طی هفت ماهه امسال 2 هزار و 773 مورد بودهکه این تعداد در مدت مشابه سال گذشته برابر با 2 هزار و 702 مورد بوده است.
وی بیان کرد: شمار فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع طی مدت یاد شده برابر با 2 هزار و 859 واقعه که مدت مشابه سال قبل برابر با 2 هزار و 766 واقعه و درصد ثبت مهلت تا یکسال نیز برابر با 97.62 است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: شمار فوت ثبت شده در مهلت قانونی طی مدت یاد شده نیزبرابر با 2 هزار و 791 واقعه بوده که مدت مشابه سال قبل برابر با 2 هزار و 711 مورد بوده است.
وی اظهار کرد: تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه نیز در هفت ماهه امسال به طور متوسط برابر با 13 مورد وفات بوده و به طور تقریبی در هر 2 ساعت یک وتاقعه وفات ثبت شده است.
به گفته شفیعی، شمار وفاتهای ثبت شده در مناطق شهری (پسرو دختر ) 974 و 708 مورد، و روستایی نیز (پسر و دختر) 632 و 459مورد بوده است.
به گزارش ایرنا ، تعداد وفات ثبت شده در سال گذشته برابر با چهار هزار و 800 واقعه و این میزان در مدت مشابه سال ماقبل آن، چهار هزار و 843 واقعه بود.
7320/
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۹۷۰ نفر و شمار زخمیان به ۷۶۷۷۰ نفر افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • نیروهای حافظ صلح روسیه قره باغ را ترک می‌کنند
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود