Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشین خراسان رضوی گفت: ضریب صادرات تعاونی‌های مرزنشین خراسان رضوی کاهش یافته است.

یاسر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از مباحثی که در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده بالا بردن سهم بخش تعاون به 25 درصد در اقتصاد کشور است که با این رویه کنونی این اقدام قابل اجرایی شدن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلاتی که با کاهش سهمیه‌های تعاونی‌های مرزنشین در خراسان رضوی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: این موضوع صادرات این تعاونی‌ها را کاهش داده و این در حالی است که تنها مزایای محدودی برای این افراد در نظر گرفته می‌شود و از بین رفتن آنها میلی برای باقی ماندن در مرز ایجاد نمی‌کند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشین خراسان رضوی تأکید کرد: فعالیت تعاونی‌های دارای اعضای بالا مانند مرزنشینان در استانی مانند خراسان رضوی که مرز مشترک زیادی داشته و خالی ماندن آنها مشکلات زیادی را می‌تواند برای امنیت به وجود بیاورد؛ راهی مطمئن است که این افراد را به باقی ماندن در مرزها تشویق می‌کند.

فیضی بیان کرد: مصوبه‌ای که برای مرزنشینان در نظر گرفته شده و سهمیه‌های آن‌ها را کاهش داده سبب ایجاد نارضایتی بین این افراد شده و با توجه اینکه میزان صادرات تعاونی‌های مرزنشین همواره از واردات آنها بسیار بالاتر بوده نباید بهانه مدیریت واردات این تعاونی‌ها حداقل در خراسان رضوی آورده شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پیگیری‌های زیادی از مجلس شورای اسلامی برای اصلاح این مصوبات انجام شده و امید می‌رود با توجه به مشکلات به وجود آمده این مصوبه اصلاح شود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی

دریافت 55 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098804

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی