Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@18:33:44 GMT

ملت ایران رکورددار خوار کردن آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۷۲۸۹

ملت ایران رکورددار خوار کردن آمریکا

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ملت ایران امروز رکورد دار خوار کردن و ذلیل سازی آمریکا در جهان هستند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی شمخانی در سخنرانی مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (13 آبان)  افزود: آمریکا کارنامه بلند بالایی از شکست و ناکامی در مقابله با اراده ملت ایران در مقایسه با دیگر ملتها در اختیار دارد و ملت ایران رکوردی افتحار برانگیز را در این زمینه به نام خود ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : روز سیزده آبان سال 58 نخستین روز دشمنی آشکار و علنی آمریکا و اقدامات خباثت امیز آن علیه ملت ایران نبوده و این دشمنی تا زمانی که ملت ایران ، ایرانی و حسینی است ادامه خواهد یافت و آمریکا دست از شرارت و دخالت در امور این ملت برنخواهد داشت .  شمخانی سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز امسال را متفاوت از سالهای گذشته دانست و افزود : سیاستهای ترامپ برضد ملت ایران امروز مردم را به خیابانها کشانده است .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ملت ایران از دوران انقلاب اسلامی تا امروز گفت : اقدام ملت ایران برای حفظ هویت اسلامی و ایرانی خود بوده و دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هیئت حاکمه آمریکا از دموکرات تا جمهوری خواه از  سیاه تا  سفید در دوران تک قطبی تا چند قطبی و دو قطبی ،  برای حفظ هویت اسلامی و ایرانی خود بوده و در این راه شهدایی نیز تقدیم کرده است.
شمخانی افزود : در جای جای سنگرهای شهدا  در دوران انقلاب ؛ در 17 شهریور، مقابله با تحریکات تجزیه طلبانه ، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم جای پای جنایات امریکا بخوبی مشهود است . ایران در راس قله اقتدار و صلابت
­دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز نماد اقتدار در منطقه ما تعریف مشخصی دارد گفت: جمهوری اسلامی ایران در رأس قله اقتدار، صلابت و ثبات قرار دارد.
علی شمخانی در بخش پایانی سخنانش در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان افزود: دیگرانی که در طول این چهار دهه به همراهی آمریکا یا به تنهایی علیه جمهوری اسلامی ایران به اشکال مختلف با پول، طراحی توطئه، سیاست گذاری و حتی کمک های ناامنی ساز در مرزهای شمال غرب و جنوب کشور ما اقداماتی کرده اند هم در درون عاجز از ثبات و هم در منطقه فاقد هویتند.
وی گفت: آنچه  امروز به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در مقایسه با داشته های دیگران قابل اتکاست، ناشی از حضور ملت ایران، تدبیر امام در عصر خود و امروز مقام معظم رهبری در پس راندن دشمنان و بی اعتمادی به امریکایی است که نه فقط به مصدق رحم نکرد، به شاه هم رحم نکرد، و نه تنها به شاه رحم نکرد، بلکه به صدام هم رحم نکرد و نه فقط به صدام رحم نکرد، بلکه به مبارک هم رحم نکرد.
شمخانی با بیان اینکه این بی اعتمادی بین ملت ایران و ملت های منطقه علیه امریکا ثبت شده است افزود: به این امید که 13 آبان امسال بیش از گذشته استحکام وحدت، همراه سازی ملت ایران و حاکمیت حل مشکلات اقتصادی کشور در دستور کار همه ما خادمان ملت ایران باشد، تا 13 آبان 97 امریکا در منطقه ما عاجزتر از 13 آبان 96 ظهور پیدا کند. آمریکا در تحقق سیاست خارجی خود شکست خورده است
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : ­سیاستمداران آمریکا و مردم این کشور در انتخاب رئیس جمهورشان تردید و اذعان دارند که آمریکا در تحقق سیاست خارجی خود شکست خورده است .
علی شمخانی در ادامه سخنانش در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا افزود : قبول نکردن گفتگو با آمریکا واقعیتی است که از اقدامات خصمانه این کشور نشات گرفته است.
وی گفت : حرفهای تک قطبی گرایانه می زنند در حالی که خودشان خوب می دانند و اطرافیانشان نیز به این مسئله اذعان دارند که توان فعال سازی لاف های خود را ندارند.
شمخانی تصریح کرد: آمریکا مدتهاست توسط کشور ما و منطقه ما ضربه خورده است و به همین جهت مرتب دندانهای جنگ طلبانه خود را نشان می دهد و وقتی هزاران کیلومتر آن طرف تر موشکی آزمایش می شود پس از تهدیدات، رئیس جمهورشان فقط توئیت می کند .
وی  افزود : تمام دولت ها رئیس جمهور آمریکا را فردی دیوانه معرفی و تایید می کنند که او فردی است که دیگران را به سمت خودکشی می برد .
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : ملت ایران خود را در  منطقه و جهان تثبیت کرده است و دیگران هم مطلع هستند که در زمانی که در دنیا حرف از تک قطبی بودن و بحث نه شرقی نه غربی بود ما را تهدید می کردند ولی ملت ایران این تهدیدات را به فرصت تبدیل  و همواره رشد و توسعه پیدا کرد و امنیت و ثبات داخلی ناشی از فرصت سازی تهدید بود.
شمخانی با بیان اینکه امروز پایبندی ایران به برجام تایید شده و  بیش از 8 بار مورد تایید آژانس قرار گرفته است تصریح کرد: جهانیان بر غیرقابل مذاکره بودن برجام تاکید می کنند چون مسئله قابل مذاکره ای نیست و حاکمیت جمهوری اسلامی، حفظ استقلال و حل مشکلات داخلی و مبارزه با تروریسم را در دستور کار خود دارد.  ایران امروز قدرتمند تر از همیشه
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز دشمنان ایران می گویند ایران از قبل قدرتمندتر شده است.
علی شمخانی در مراسم یوم الله 13 آبان افزود: آنچه نصیب دشمنان ایران با مقاومت مردم شد، هزیمت و شکست بود و آنچه برای ملت ایران بود افتخار، اقتدار و جبران تحقیر گذشتگان به پشتوانه اتکا به قدرت لایزال الهی بود که در مقاومت مردم مجسم شده بود.
وی گفت: متاسفانه عدم عبرت گیری از هزیمت روزی آنها را به سمت پرده برداری از مادر بمب ها و امروز هم از مادر تحریم ها برده است. اینها تنها مادرهای بدنام تاریخی هستند که توان های اقتصادی، هسته ای و دفاعی ملت ایران را هدف گرفته است اما ملت ایران بمب اول را بی اثر کرد و امروز هم می رود که بمب مادر تحریم ها را بی اثرتر سازد.
شمخانی افزود: حتما تلاش اقتصادی متکی بر توان بومی مسیری است که این اقدامات دژخیمانه ایالات متحده امریکا را از حیز انتفاع خواهد انداخت و اقتدار امروز ملت ایران و ایران و انقلاب اسلامی پشتوانه ای قوی برای مدیران، سیاستمداران و رهبران ماست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: اینکه درخواست گفتگو از رئیس جمهور چنین ملتی صورت می گیرد ناشی از یأس مقابله با ملت ایران است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد

اسطوره آرژانتینی در سال 2024 بهترین فوتبالیست لیگ آمریکا لقب گرفت.

به گزارش فارس، «مسی آقای گل لیگ آمریکا شد»، این گزارش امروز (یکشنبه) شبکه ESPN آمریکا درباره درخشش ابرستاره آرژانتینی به همراه اینتر میامی است.

لیونل مسی دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دبل در دیدار امروز اینتر میامی تعداد گل هایش را به عدد 7 رساند تا صدرنشین بهترین گلزنان شود.

اینتر میامی  امروز مقابل نشویل با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در این بازی مسی در این مسابقه 2 گل و 1 پاس گل برای بوسکتس به ثبت رساند.

رسانه آمریکایی می نویسد که مسی با دبل برای اینتر میامی با یک تیر 2 نشان زده ابتدا خودش را بهترین گلزن لیگ کرد و همچنین اینتر میامی با این برد صدرنشین لیگ آمریکا شد.

بر اساس گزارش رسانه آمریکایی، لیونل مسی در سال 2024 در 9 بازی حضور داشته و به در ثمر رسیدن 14 گل سهم بوده که از این حیث بهترین بازیکن لیگ آمریکا است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • نخست‌وزیر گینه نو خطاب به بایدن: ما آدم‌خوار نیستیم
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها