Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی «مرکز تحقیقات پیو» نشان داد بیشتر آمریکایی ها اعلام کرده اند که به نظر آنها، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد از گزینه نظامی علیه کره شمالی استفاده کند.

بر اساس این نظرسنجی، 84 درصد آمریکایی ها اعلام کردند که معتقدند رئیس جمهور آمریکا واقعا قصد دارد از گزینه نظامی برای مقابله با کره شمالی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این موضوعی بود که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در خصوص آن اتفاق نظر داشتند.

در این نظرسنجی، 88 درصد جمهوری‌خواهان و 83 درصد دموکرات‌ها اعلام کردند که دونالد ترامپ از گزینه نظامی برای مقابله با برنامه های هسته ای کره شمالی استفاده خواهد کرد.

در این نظرسنجی شرکت کنندگان همچنین از اینکه کره شمالی بخواهد از گزینه نظامی علیه آمریکا استفاده کند، ابراز نگرانی کردند. 71 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند آمریکا باید تهدید هسته ای کره شمالی را جدی بگیرد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد 80 درصد جمهوری‌خواهان اعلام کردند که به توانایی دونالد ترامپ در حل بحران کره شمالی اطمینان دارند. این در حالیست که فقط 9 درصد دموکرات‌ها اعلام کردند که به وی برای حل این مشکل اطمینان دارند.

این نظرسنجی بین 25 تا 30 اکتبر سال جاری میلادی –دقیقا چند روز پیش از آنکه دونالد ترامپ سفر 13 روزه آسیایی خود را آغاز کند – انجام شد. دونالد ترامپ در این سفر آسیایی از ژاپن، کره جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین بازدید خواهد کرد.

دونالد ترامپ پیش از این قرار بود از «منطقه غیرنظامی کره» -- مرز میان کره شمالی و کره جنوبی—هم بازدید کند. اما کاخ سفید چند روز پیش در آستانه سفر وی به آسیا اعلام کرد به دلیل اینکه زمان کافی در برنامه دونالد ترامپ برای بازدید از این منطقه وجود ندارد و این موضوع کمی کلیشه ای شده است، وی از مرز کره شمالی و کره جنوبی بازدید نخواهد کرد.

منطقه غیرنظامی کره یک نوار مرزی است که شبه جزیره کره را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این منطقه علی رغم نامش، یکی از نظامی ترین مناطق دنیاست. رؤسای جمهوری سابق آمریکا برای اعلام همبستگی با سئول از این منطقه بازدید کرده اند.

تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی در پی آزمایش های هسته ای پیونگ یانگ و لفاظی ها و تهدیدهای ترامپ علیه «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی به شدت تشدید شده است. دونالد ترامپ تاکنون بارها از موضع «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا در قبال کره شمالی انتقاد کرده و از استفاده از گزینه نظامی علیه این کشور استقبال کرده است. ترامپ همچنین تلاش‌های «رکس تیلرسون»، وزیر امور خارجه آمریکا را برای مذاکره با کره شمالی بی فایده دانسته و گفته است که فقط یک چیز در رابطه با کره شمالی کارساز خواهد بود. وزیر خارجه کره شمالی این لفاظی های دونالد ترامپ را اعلان جنگ علیه پیونگ یانگ مطرح کرده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ