Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به در پیش بودن مسابقات تیمی قهرمانی جهانی گفت: صعود از دسته دوم این رقابت ها در دستور کار است که البته کار راحتی هم نیست.

افشین نوروزی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی تنیس روی میز گفت: قاعدتا مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه سال آینده در سوئد برگزار می شود، مهمترین هدف از برگزاری اردو و تمرینات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها در بخش تیمی برگزار می شود و به خاطر تاثیر نتایج به دست آمده در صعود و سقوط تیم ها، اهمیت زیادی هم دارد. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم ملی تنیس روی میز در دسته دوم رقابت های جهانی قرار دارد، گفت: چندسال است که صعود از این دسته و قرار گرفتن در جمع دسته اولی ها در برنامه فدراسیون است اما هر دوره به دلیلی این مهم محقق نشده است. به هر حال رقابت برای صعود از هر دسته به یک دسته بالاتر در مسابقات تیمی قهرمانی جهان خیلی بالاست. این رقابت در دسته دوم خیلی بیشتر است چون نتیجه آن منجر به قرار گرفتن دو تیم جدید در دسته برتر و در مقابل سقوط دو تیم از این دسته می شود. 

این ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مورد اینکه «تیم ملی ایران برای صعود از دسته دوم جهانی در سال آینده میلادی چقدر شانس دارد؟»، گفت: این برنامه ای است که هدف اصلی تیم ملی را برای این دوره رقابت ها تعیین کرده است. اینکه بتوانیم بالاخره از دسته دوم به دسته اول جهان راه پیدا کنیم. نمی گویم این صعود نشدنی است و تحت هیچ شرایطی برای تنیس روی میز ایران رقم نمی خورد اما واقعا کار خیلی سختی است. خوشبختانه فدراسیون برنامه های آماده سازی لازم را در نظر گرفته است. امیدوارم با اجرای آنها به آن حد از آمادگی برسیم که بتوانیم بالاخره در سوئد به خواسته مان دست یابیم. 

نوروزی در مورد دیگری برنامه های خود گفت:بعد از مسابقات قهرمانی جهان، مهمترین برنامه تنیس روی میز بازی های آسیایی است که به فاصله چندماه بعد در اندونزی برگزار می شود. دو دوره متوالی است که تنیس روی میز به این بازی ها اعزام می شود. من امیدوارم بتوانم این بار هم در بازی های آسیایی حضور داشته باشم و نتیجه ای بهتر از همیشه بگیرم. در واقع حضور و نتیجه گیری در این بازی های آسیایی، مهمترین هدفم برای بعد از مسابقات قهرمانی جهان است. 

وی که باید اواخر آبان ما همراه با نوشاد و نیما عالمیان در مسابقات بین المللی اسپانیا و سوئد شرکت کند، خاطرنشان کرد: قطعا حضور در این دو رویداد به آمادگی بهترمان برای مسابقات مهمی که پیش رو داریم،کمک می کند. طبیعی است هرچه دیدار و تقابل با بزرگان تنیس روی میز جهان باشد، تجربه لازم برای نتیجه گرفتن از رقابت های مهم و تعیین کننده هم بیشتر خواهد شد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی به میزبانی جزیره کیش از (۶ لغایت ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هفته اول و از تاریخ (۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هفته دوم در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران