Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:38:54 GMT

پیکر دو شهید تازه تفحص شده وارد فرودگاه اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۷۸۸۶

پیکر دو شهید تازه تفحص شده وارد فرودگاه اصفهان شد

اصفهان - مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: پیکر دو شهید تفحص شده از شهدای ژاندارمری استان اصفهان وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

حسن امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی که از شهدای ژاندارمری هستند وارد فرودگاه اصفهان شد و مورد استقبال سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی اصفهان و مقامات انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دو شهید به نام‌های محسن ملکیان و شعید شکریان از شهدای ژاندارمری استان اصفهان هستند، افزود: مراسم تشییع این شهدای تازه تفحص شده در روزهای آینده انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه استان اصفهان تاکید کرد: در این مراسم گروه موسیقی ناجا هنگام ورود شهدا به فرودگاه و حمل پیکر مطهر این شهیدان به نواخت آواهای رزمی پرداختند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، گفت: پرواز شب گذشته تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست. - اخبار استانها -

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به 5 فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهدای بم به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است، گفت: به‌دلیل شرایط جوی پرواز تهران_بم مجبور به نشست در فرودگاه کرمان شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ادامه داد: پرواز شب گذشته قشم ایر 1208 تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و عدم دید کافی و زیر 1000 متر، موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

وی همچنین از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و بیان کرد: این بالگرد به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان در فرودگاه جیرفت مستقر شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول