Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی رئیس کمیته فرهنگی- آموزشی ستاد اربعین استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت حضور حداکثری در پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: خوشبختانه پیاده‌روی اربعین امروز به یک برند جهانی تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: امروز اقشار مختلف با مذاهب گوناگونی چون شیعه، سنی، کلیمی و یهودی از سراسر جهان در بحث پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ابراز داشت: ندا و طنین صدای اباعبدالله‌الحسین(ع) که فریاد " هیهات من‌الذله " سر دادند هنوز به گوش می‌رسد لذا ما همه ساله شاهد هرچه باشکوه تر برگزار شدن همایش پیاده‌روی اربعین هستیم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین تشریح کرد: مردم ما عاشق اهل بیت و به‌ویژه امام حسین(ع) هستند و با جان و دل از همایش پیاده‌روی اربعین حسینی استقبال می‌کنند لذا شایسته است همه مردم و مسئولین به نحو شایسته از این ظرفیت استفاده کنند.
نعمت‌اللهی با اشاره به تعداد جمعیت شرکت کننده در پیاده‌روی اربعین تبیین کرد: پارسال حدود 2میلیون و 300 هزار زائر اربعین حسینی داشتیم و امسال انتظار می‌رود این رقم به 2میلیون و 500 هزار نفر افزایش پیدا کند و از این میان حدود 20هزار را زائران استان قزوین تشکیل می‌دهند.
رئیس کمیته فرهنگی- آموزشی ستاد اربعین استان قزوین مطرح کرد: همه مسئولین استانی و کشوری برای به نمایش گذاشتن شکوه اربعین حسینی و ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران با یکدیگر بسیج شده‌ و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.
وی در ادامه به تبیین وظایف زائران حسینی پرداخت و گفت: انتظار می‌رود که زائران حسینی حداکثر همکاری را با مسئولین داشته و با در دست داشتن ویزا و از مبادی قانونی و ذی‌صلاح اقدام به خروج از کشور را داشته باشند و به فرهنگ و آداب و رسوم کشور میزبان توجه کافی داشته باشند.
این مسئول پیاده‌روی اربعین را عملی سیاسی- عبادی عنوان کرد و گفت: لازم است زائرین حسینی از این ظرفیت استفاده کرده و با خلوص وارد این عمل سیاسی و عبادی شده و قدم های خوب و شایسته‌ای در این راه بردارند.
رئیس کمیته فرهنگی- آموزشی ستاد اربعین استان در خاتمه خاطرنشان کرد: برای داشتن سفری خوب و ایمن لازم است که زائرین مسائل دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.
1005/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براهیم دیاز و سر کار گذاشتن بازیکنان مراکش هنگام عکس گرفتن! / فیلم

براهیم دیاز و سر کار گذاشتن بازیکنان مراکش هنگام عکس گرفتن! / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • شکوه بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه در نیریز پس از بارش
  • براهیم دیاز و سر کار گذاشتن بازیکنان مراکش هنگام عکس گرفتن! / فیلم
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم