Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسرت- نمایش «سی» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری» سالِ آینده برای دومین بار در تهران، و نخستین بار شیراز و چند شهرستانِ دیگر روی صحنه می‌رود.

ایران آنلاین /به گزارش روابط عمومی این پروژه، این کنسرت - نمایش بر اساسِ سه داستان از داستان‌های شاهنامه (زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب) از ۱۶ مردادماه سال جاری توسط موسسه دل آواز و بارانا با مدیریت «تهمورس پورناظری»‌در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد به مدت سى شب روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگی این اثر را «نغمه ثمینی» برعهده داشت و «علی‌اصغر دشتی» نیز کارگردانی بخشِ نمایشی آن را انجام داده بود؛ بهرام رادان، سحر دولتشاهی، صابر ابر، مهدی پاکدل، حسین صوفیان و بانیپال شومون نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور داشتند.

همچنین هم‌اکنون حمید نعمت‌الله (کارگردان شناخته شده سینما) مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت-نمایش است که با ۱۲۰ هزار مخاطب، توانست رکورد تعداد مخاطبانِ اجرای زنده در ایران که پیش از این در اختیار کنسرت «چرا رفتى» بود را بشکند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم

سهراب سپهری نویسنده، نقاش و از مهم‌ترین و برجسته‌ترین شاعران معاصر ایران است. بسیاری از اشعار سپهری به زبان‌های مختلف برگردانده شده و آثار او همچنان مورد استقبال گسترده دوست‌داران وی است.

«صدای پای آب» و «مسافر» از پرآوازه‌ترین کتاب‌های او هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند