Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@08:24:42 GMT

«خانه پوشالی» بدون فرانک آندروود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۸۵۱۱

«خانه پوشالی» بدون فرانک آندروود

پس از ماجرای مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه کوین اسپیسی شبکه نتفلیکس اعلام کرد که به طور کامل همکاری با این بازیگر را خاتمه می‌دهد. به این ترتیب سرنوشت شخصیت او در سریال «خانه پوشالی» چه خواهد شد.

سریال پرطرفدار «خانه پوشالی» که از محصولات پرهوادار نتفلیکس است با انتشار یک فصل دیگر به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی «مدیا رایت کپیتال»‌ تهیه‌کننده سریال «خانه پوشالی» برای نتفلیکس است. تهیه‌کنندگان سریال از ادامه حضور اسپیسی در فصل ششم نگران هستند و این امر را توجیه ناپذیر می‌دانند. نگرانی دیگر آن‌ها احتمال اعتراض دیگر عوامل و بازیگران سریال به ادامه حضور اسپیسی در صحنه فیلمبرداری است. آن‌ها نمی‌خواهند که به خاطر خطای اسپیسی مجازات شوند.

از آنجا که ساخت فصل ششم سریال به تازگی آغاز شده است، به راحتی می‌توان با تغییر داستان کاراکتر او را از سریال خارج کرد. جسیکا چستین بازیگر سرشناس هالیوودی در این باره در توییتر نوشته است: «آیا رابین رایت نقش اصلی سریال «خانه پوشالی» می‌شود؟‌ ما آماده دیدن او در نقش اصلی هستیم.»

یکی از گزینه‌های تهیه‌کنندگان سریال برای کنار گذاشتن اسپیسی کشتن کاراکتر فرانک آندروود در داستان است. در صورت تحقق این سناریو فصل ششم بدون حضور فرانک آندروود روی شخصیت کلر همسر او در داستان تمرکز خواهد داشت. بازیگر نقش کلر در «خانه پوشالی» رابین رایت است.

البته در این میان متن قرارداد اسپیسی با تهیه‌کنندگان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و شاید بر اساس آن تهیه‌کنندگان قادر به کنار گذاشتن او از سریال نباشند.

فیلمبرداری فصل ششم «خانه پوشالی» از هفته گذشته و پس از مطرح شدن اتهامات آنتونی رپ علیه کوین اسپیسی متوقف شده است. در ادامه اتهامات بیشتری علیه اسپیسی مطرح شد تا حدی که پلیس انگلستان اعلام کرد که درباره اتهاماتی که علیه او در لندن مطرح شده است، تحقیق خواهد کرد.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه

الاهلی در هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با نتیجه دو بر یک برابر یک الریاض شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با انجام سه بازی آغاز شد.

در حساس ترین بازی الاهلی پرستاره مهمان الریاض بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تک گل الاهلی را در این بازی فرانک کسیه روی پاس فرمینیو به ثمر رساند.

الاهلی با وجود شکست در این بازی با ۵۲ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارها 

الفیحاء ۱- الطائی ۰

الوحده ۰- الحزم ۲

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • آخر هفته چی ببینیم؟