Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@11:52:47 GMT

فیلمی از خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۸۶۱۶

فیلمی از خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رئیس پلیس استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و مرگ یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

حجم ویدیو: 11.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس Police استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط Fall دو دختر نوجوان از پل Bridge روگذر در شهر اصفهان، تیم فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه Incident یکی از دختران که 15 ساله بود در دم جان باخت و دیگری که 16 ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود حال دانش آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این دو نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند .

معصوم بیگی با اشاره به اینکه نوجوان مجروح شده نیز بیان داشته که تحت تاثیر بازی دست به این اقدام زده است، خاطر نشان کرد: پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می کند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها می بایست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و این را بدانند که فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین

امروز دیگر فاصله از اصفهان تا غزه ۲۰۰۰ کیلومتر نیست، حالا بانوان نصف‌جهان دوشادوش خواهران شجاع‌شان در غزه ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیشتر از ۱۷۰ روز از طوفان‌الاقصی، جنگ و محاصره در غزه و جنایات بی‌شمار صهیونیست‌ها می‌گذرد و هر روز اخبار جدیدی از جنایات این رژیم غاصب و کودک‌کش به گوش می‌رسد؛ این بار هم شنیدن اخبار جدید از یورش و حمله وحشیانه صهیونیست‌ها احساسات ملت ایران را جریحه‌دار کرد و بر آن شدند تا هرطور شده حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهند.

گلستان شهدای اصفهان، امروز میعادگاه زنانی شده بود که دل‌هایشان بی‌قرار نوزادان شهید بیمارستان کمال عدوان و مادران شهید بیمارستان شفا بود.

بعد از ظهر پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، مادران، زنان و دختران نصف جهان تجمع اعتراضی تشکیل دادند؛ امروز دیگر فاصله از اصفهان تا غزه دو هزار کیلومتر نیست، حالا بانوان نصف‌جهان دوشادوش خواهران شجاع‌شان در غزه ایستاده‌اند، شور عاطفه زنانه را با عظمت و اقتدار ذاتی خود در هم آمیخته‌اند و به روز پیروزی ایمان دارند.

صفورا سادات امین‌جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هماهنگی و اقدامات انجام شده بعد از شنیدن این خبر، تجمع اعتراضی مردمی در روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۵:۳۰ در گلستان شهدا، جنب مزار آیت‌الله ناصری برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این تجمع مردمی بوده و با همراهی بانوان فعال سطح شهر اصفهان شکل گرفته است، افزود: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، محاصره دارویی و غذایی، هتک حرمت مردم در بیمارستان شفا، همچنین سکوت مجامع جهانی و سران بعضی از حکومت‌ها سبب ناراحتی مردم به‌ویژه جمعی از بانوان اصفهانی شد؛ به همین سبب چنین تجمعی برای آزادی‌خواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌صورت خودجوش به راه افتاد.

پژوهشگر حوزه زنان و مسئول هماهنگی این تجمع مردمی با اعلام همدلی و همراهی با زنان فلسطین و بیان اینکه اطمینان داریم پیروزی از آن مردم فلسطین است و آن‌ها به سبب مقاومت در برابر ظلم و استکبار در قله‌های عزت و شرافت ایستاده‌اند، عنوان کرد: تمام مجامع بین‌المللی را به علت سکوت در برابر این اتفاق و انجام ندادن اقدامات لازم برای جلوگیری و اتمام چنین فجایع انسانی محکوم می‌کنیم.

امین‌جواهری با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها مسئله اسلام نیست، بلکه مسئله انسانیت است، ادامه داد: با اعلام خودجوش همراهی زنان برای تجمع اعتراضی، حدود ۲۰ انجمن و گروه‌های فعال در حوزه زنان، بسیج و سپاه پای کار آمدند و اعلام مشارکت و همراهی کردند؛ همچنین سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری نیز برای تهیه لوازم و امکانات برگزاری تجمع همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در پایان این تجمع ستاد دائمی همبستگی با زنان فلسطینی تشکیل شد، خاطرنشان کرد: پیشاپیش به استقبال روز قدس رفتیم و تجمع‌های زنان را در حمایت از مردم مقاوم فلسطینی به راه انداختیم و امروز با خوانش بیانیه‌های مردم در این تجمع اعتراضی، تمام زنان آزادی‌خواه جهان را برای پیوستن به حرکت همبستگی با زنان فلسطینی دعوت می‌کنیم.

کد خبر 739449

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • قایقرانی اصفهانی‌ها دور سی و سه پل با آهنگ معین
  • ما را اینقدر عاشق خودت نکن جود!‏
  • وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!
  • اعتراف تکان‌دهنده ریچارلیسون: به خودکشی فکر می‌کردم!
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • اجتماع بزرگ روزه اولی‌های اصفهانی
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده