Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌املاک عمومی کرج یکی از موضوعات بحث‌برانگیزی بود که از همان روزهای نخست آغاز به کار شورای شهر پنجم مطرح و زیر ذره‌بین قرار گرفت.

‌به گزارش خبرنگار ایسنا، این موضوع در جلسه روز پنجم مهرماه با کلیدواژه‌هایی همچون دست‌های مرئی و نامرئی، تهاترهای عجیب و غریب و اراده‌هایی برای عدم شناسایی املاک، پیوند خورد تا رشته‌ای دیگر در رشته‌های کلاف سردرگم مدیریت شهری کلانشهر کرج تنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین‌هایی که کسی از وجود آنها خبر ندارد، تهاترهایی که با قیمت ناچیز انجام شده و بده بستان‌هایی که کسی نمی‌داند چطور صورت گرفته، همه در قالب این موضوع گنجانده شده بود و بحث‌هایی را به خود مشغول داشت.

منصور وحیدی، نائب رئیس شورای شهر کرج در میان نطق پیش از دستور جلسه پنجم مهرماه به این موضوع گریزی زد.

وحیدی در این باره گفت: در حوزه املاک عمومی دست‌های مرئی و نامرئی در کار بوده تا این املاک خوب شناسایی نشود؛ ارزش املاک عمومی کرج بالغ بر هزاران میلیارد است ولی برخی از این املاک در اختیار عده‌ای قرار گرفته که ابهام دارد.

در همان جلسه، اصغر نصیری، شهردار کرج نیز ابهام و عدم شناسایی املاک عمومی کرج را یکی از دلایل تهاترهای نادرست عنوان کرد و از فعالیت کمیسیون تعیین وضعیت املاک عمومی کرج برای روشن شدن این موضوع خبر داد.

وی در آن جلسه در خصوص کمیسیون تعیین وضعیت املاک عمومی کرج گفت: دو هفته است که مشغول جمع‌آوری آمار و اطلاعات املاک عمومی کرج هستیم اما هنوز نتوانسته‌ایم این آمار را جمع کنیم. باید از املاک شهرداری با خبر باشیم و بدانیم که چه چیزهایی داریم.

نصیری خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تهاترهایی صورت گرفته است که کسی از آن خبر ندارد. هماهنگی در این حوزه بسیار ضعیف است. اگر قرار است ملکی تهاتر شود باید در یک جا تصمیم گرفته شود و همه از آن با خبر شوند و ثبت شود.

این بحث ادامه داشت تا این‌که شهردار کرج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از نتایج خوب کمیسیون تعیین وضعیت املاک عمومی کرج خبر داد.

نصیری در این خصوص با بیان این مطلب که  کمیسیون تعیین وضعیت املاک شهرداری در حال حاضر فعال است، افزود: پیش از این متولی جمع‌آوری اطلاعات املاک چند گروه بودند ولی ما اینها را متمرکز کردیم و نهایتا طبق ساختار سازمانی شهرداری، اداره کل مسئول این موضوع است.

شهردار کرج در خصوص روند جمع‌آوری اطلاعات نیز گفت: در حال حاضر اطلاعات و آمار جمع‌آوری و جمع‌بندی شده و آمار آماده است.

این می‌تواند برای کرج نویدبخش باشد، حال باید منتظر ماند و دید که آیا پس از گردآوری این اطلاعات، شهرداری کرج به تهاترهای مبهم که در سال‌های گذشته صورت گرفته نیز ورود خواهد کرد یا خیر.

گزارش از: وحید صالحی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، بازیکن جوان باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون حضور دارد، هفته‌های پایانی دوره قرضی را در این باشگاه لیگ برتری به پایان می‌رساند.

این مهاجم 21 ساله پس از نیمکت نشینی در آخرین بازی که تیمش با نتیجه 0-4 مقابل منچسترسیتی شکست خورد، مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

از روبرتو دی زربی در نشست خبری امروزش سوال شد که آیا دوست داردد فاتی زمان بیشتری در ترکیب داشته باشد تا به او کمک کند پتانسیل خود را نشان دهد؟ پاسخ این مربی او از نظر لحن گفتار و محتوایی بسیار سرد بود. دی زربی گفت:"نمی‌دانم."

دی زربی که قبل از عوض شدن نظر ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسا یکی از گزینه‌های جدی باشگاه اسپانیایی برای مربیگری در این تیم بود، پیام تلخی را به مهاجم 21 ساله اسپانیایی داد.

این پاسخ کامل دی زربی به سوالی در مورد فاتی بود:"آنسو یک استعداد بزرگ و استثنایی است. اما من نمی‌دانم. من باید با تونی بلوم، مدیر ورزشی، مدیران تیم و مدیر استعدادیابی باشگاه ملاقات کنم، سپس با هم صحبت خواهیم کرد."

آنسو فاتی با انتقال قرضی از بارسا که تا سال 2027 با آن قرارداد دارد، موافقت کرد تا به فرم ایده آلی که قبل از عمل جراحی زانو داشت، دست پیدا کند. با این حال او نمایش چندان درخشانی نداشته و طی 1027 دقیقه بازی تنها 4 گل زده و یک پاس گل طی 28 بازی ارسال کرده است.  تابستان امسال آنسو فاتی و بارسا دوباره در مورد بهترین تصمیم برای از سرگیری مجدد حرفه او صحبت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد