Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:52:24 GMT

تارتار در تمرین تیم ملی؛ بفرمایید اتاق شیشه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۹۱۲۵

تارتار در تمرین تیم ملی؛ بفرمایید اتاق شیشه‌ای

رکنا: سرمربی پارس جنوبی جم به ورزشگاه آزادی رفت تا نظاره گر تمرین شاگردان کی روش باشد.

مهدی تارتار سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر بعد از انتقادهایی که روز پنجشنبه نسبت به لیست تیم ملی فوتبال انجام داد و از دعوت نشدن شاگردان خود گلایه کرد، امروز به تمرین تیم ملی رفت.
تارتار که گفته بود می خواهد با کی روش درباره دعوت بازیکنانش به تیم ملی صحبت کند، امروز راهی ورزشگاه آزادی Freedom شد؛ اما در بدو ورود اجازه حضور در کنار زمین را پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از اتفاقاتی که روز گذشته برای حضور اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون در تمرین تیم ملی رخ داد و کی روش تقریبا او را از محل تمرین اخراج کرد، مسئولان حراست ورزشگاه امروز مهدی تارتار را به سمت اتاق شیشه ای رهسپار کردند.
بر این اساس تارتار در قسمت CIP ورزشگاه حضور یافت و نظاره گر تمرین شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دچار معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

رسانه رسمی استقلال با انتشار تصویری از حضور محمدجواد نصیرمقدم در تمرین امروز آبی ها نوشته است:

نصیرمقدم بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود‌ که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد