Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشرهای مختلف مردم امروز با حضور در راهپیمایی 13 آبان بر ایستادگی و صلابت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی تاکید کردند .

در این مراسم که همزمان در سراسر کشور برگزار شد حضور جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان چشمگیر بود .

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان بوشهری گفت: آمریکا اکنون دچار ضعف شده و خودشان اعتراف می‌کنند در همه عرصه‌هایی که ورود کرده‌اند، در برابر اقتدار ایران شکست خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی فدوی در مراسم 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی این تصور در دنیای سیاست وجود نداشت که می‌توان در برابر ابر قدرت و استکبار ایستاد و در این رویارویی برنده بود.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی این تفکر را عوض کرد و مردم انقلابی کشورمان نشان دادند که چطور می‌توان در برابر استکبار ایستاد و پیروز شد.

جانشین مجتمع دانشگاهی سپاه امام حسین (ع)  نیز امروز در جمع راهپیمایان بندرعباسی با تسلیت اربعین حسینی گفت: تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم بود و هیمنه آمریکا را شکست.

سردار محمد رضا شعبانی افزود: استکبار جهانی در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه ایران اسلامی گروه‌های تکفیری را در منطقه به راه انداخت تا جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را در منطقه بگیرد، اما بصیرت رهبر انقلاب و مردم هوشمند و همیشه در صحنه این توطنه را نیز خنثی کرده است.
وی گفت: حمله دشمنان به سپاه و توان موشکی به خاطر موفقیت‌های سپاه و قدرت بازدارندگی و نظامی این نیروی ارزشی در منطقه است.

راهپیمایی 13 آبان امسال در یکصد نقطه خوزستان و با حضور پرشور قشرهای مختلف انقلابی این استان برگزار شد .

در اهواز  دانش آموزان و دانشجویان، استادان حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی از ساعت 9 صبح امروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مقابل فرمانداری اهواز به سمت حسینیه اعظم آغاز کردند. بعضی از دانش آموزان حاضر در راهپیمایی عکس های از شهدای مدافع حرم خوزستانی را در دست دارند.

 شرکت کنندگان در راهپیمایی شیراز هم  از مسیر‌های خیابان ۹ دی به سمت بلوار شهید آیت الله دستغیب و میدان شهدا به سمت بلوار شهید آیت الله دستغیب، حرکتشان را آغاز کرده اند و در جوار حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تجمع کردند و در اجتماعی باشکوه وحدت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند .

مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، از ساعت 09:30 امروز از میدان 12 محرم به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون آغاز شد .

راهپیمایان در کهگیلویه و بویر احمد  با سردادن شعارهای اله اکبر، مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ برآل سعود،حسین حسین شعارما است شهادت افتخار ما است و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، انزجار خود از استکبار جهانی را هم صدا با مردم  ایران به جهانیان اعلام کردند. راهپیمایان ضمن محکوم کردن سخنان سخیف و بی اساس رئیس جمهورآمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که  نشان از هیمنه پوشالی قدرت های استکباری  وضعف وزبونی آنان از اقتدار  این نهاد انقلابی  و وحدت ملت شریف ایران است،حمایت قاطع خود را  ازسپاه پاسداران به  عنوان رکن اقتدارکشور،دفاع از ارزشها وآرمانهای نظام مقدس،مبارزه با گروههای تروریستی وتکفیری اعلام  کردند.         دانش آموزان شهرستانهای آبادان و خرمشهر امروز پرشور تر از همیشه در راهپیمایی 13 آبان حاضر شدند.  حاضران یکپارچه شعار ای
رهبر آزاده آماده ایم آماده سر دادند و با تاکید بر اینکه در عزم ملت ما تهدید اثر ندارد ، انزجار خود را از سیاست های ناعادلانه و ظالمانه استکبار جهانی و سایر ابرقدرتها اعلام کردند.     {$sepehr_stream_46_400_300} صدها نفر از دانش آموزان کیش با دردست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، تصاویر رهبر معظم انقلاب و شهدای مدافع حرم  با آرمان های شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند. در پایان این مراسم ، راهپیمایان با قرائت قطعنامه ای در 9 بند مقاومت در برابر ظلم و جهاد علیه مستکبران و طاغوت‌ها و اشغالگران را  یک تکلیف دینی و رسالت انسانی دانستند .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس

کمیته امنیتی شورای تامین استان تهران به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امورامنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

سادات در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار و رژیم صهیونیستی وتبلور اراده مردم و مقام معظم رهبری در برخورد با این غده سرطانی است. روز جهانی قدس، در واقع نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان و مقابله با ظلم است.

وی با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، ادامه داد: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ظلمی که در حق مردم غزه میشود قطعاً ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ساکت نمانده و یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است و با همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات رسان و امدادی با آمادگی کامل در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

در ادامه مسیر‌های ده‌گانه راهپیمایی روز قدس به شرح زیر اعلام شد:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۳: مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۵: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۷: مسجدالجواد (ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر (علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

لازم‌به ذکر است هماهنگی لازم جهت جابجایی مردم از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی به منظور تامین اتوبوس کافی برای ارائه خدمات به مردم روزه دار صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس