Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبان کمپانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره صحبت‌های ضد و نقیض حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران اظهار داشت: این شرایط واقعا برای ما غیر قابل تحمل است. منِ مربی اگر می‌خواهم مربیگری کنم باید به کلاس‌های مربوطه بروم، حالا سؤال من این است که چطور برخی افراد با کمترین اطلاعات ورزشی و بدون شرکت در کلاس‌های مدیریت، مالکیت باشگاه‌ها را در اختیار می‌گیرند و همه چیز را خراب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مگر می‌شود تمرینات آکادمی را در فضای سبز برگزار کرد و جان بچه‌های مردم را به خطر بیندازند. اگر این آقا نمی‌توانست برای باشگاه هزینه کند، برای چه وارد فوتبال شد؟ همه می‌دانند که فوتبال، هزینه‌بر است اما این شخص، تعداد زیادی جوان را آواره کرده است.

سرمربی تیم فوتبال امید نفت تهران در پایان گفت: این آقا نه تنها به باشگاه نفت صدمه می‌زند، بلکه به اعتبار و آبروی ایران لطمه وارد می‌کند. اگر ما هم از حق خودمان بگذریم، نمی‌توان از حق مردم گذشت. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف باشگاه بزرگ نفت مشخص شود.

604

شعبان کمپانی کمپانی امید نفت تیم امید نفت تهران جهانیان نفت تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند

ایسنا/خوزستان مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: افراد کم‌توان تحت پوشش بیمه سلامت علاوه بر پوشش بیمه‌ای ۵۹ خدمت توانبخشی می‌توانند متناسب با نوع بیماری خود از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز بهره‌مند شوند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

وی افزود: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از روان تا درمان
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند