Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، استاندار کرمانشاه امروز شنبه به منظور بازدید از چند طرح  و پروژه اجرایی بررسی مشکلات شهرستان پاوه به این شهرستان سفر کرد.

هوشنگ بازوند در بدر ورود به شهرستان پاوه مورد استقبال امام جمعه، نماینده، فرماندار  و مسئولین محلی این شهرستان قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه سپس در مزار شهدای این شهرستان حاضر شد و با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سفر یکروزه از بازارچه مرزی  شوشمی واقع در شهر نوسود این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات این بازاره مرزی قرار گرفت.

بازوند همچنین  از جاده – هانی گرمله این شهرستان بازدید کرد و در این بازدید شهاب نادری نماینده اورامانات وی را همراهی کرده  در جریان امور قرار داد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه بازدید خواهد کرد و بازدید از سد داریان و نیروگاه سد داریان از دیگر برنامه های استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه است.

دیدار با ماموستا ملاقادرقادری، امام جمعه پاوه از دیگر بخش های سفر یکروزه هوشنگ بازوند به شهرستان پاوه بوده و در ادامه نیز بازدید از طرح آبرسانی از چشمه هانی کوان به شهر پاوه را در برنامه دارد.

استاندار کرمانشاه همچنین از بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه بازدید خواهد کرد.

true برچسب ها : استانداری کرمانشاه پاوه هوشنگ بازوند کرمانشاه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور صبح سه شنبه با هدف بازدید از پروژه پل B1 و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد استان البرز شد.

وی در بدو ورود به این استان، با همراهی استاندار البرز و شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کرج از پروژه پل B1 در امتداد آزادراه همت و نیز کنارگذر شمالی کرج بازدید کرد.

پل B1 تا به امروز جزو پیچیده‌ترین پل‌های موجود در جهان بوده و با طول یک هزار و ۵۰ متر از هشت دهانه تشکیل شده که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا شهر و شهرداری کرج پروژه‌هایی مانند پل B0 و B1 با سرعت بیشتری در حال اجرا هستند.

علاوه بر پل B1 باید عملیات ساخت و تکمیل پل B0 که در نزدیکی خط چهار حصار قرار دارد نیز تسریع شود تا مردم بتوانند سریع‌تر از این پروژه‌ها بهره مند شوند.

کد خبر 6079769

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه
  • فریاد حیدر حیدر مردم شهرستان مرزی تایباد
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان مرزی هیرمند