Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@15:54:10 GMT

تصادف زائران ایرانی در کوت عراق با 6 زخمی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۱۳۷۷

صراط: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان ایلام گفت: تصادف زائران ایرانی در کوت عراق شش زخمی برجای گذاشته است که در حال انتقال به مرز مهران هستند.

صدنور علیمرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این تصادف ساعتی پیش در کوت عراق رخ داده و یک خانواده شش نفر به شدت زخمی شده اند.

وی گفت: دو نفر از مصدومان به مرز مهران منتقل شده اند و مابقی در حال انتقال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: متاسفانه حال این شش نفر وخیم است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا عنایتی، سفیر کشورمان در ریاض در مراسم استقبال از زائران عمره با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفر‌های زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی برای تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهاد‌های ذیربط این امر میسر شد و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوط تشکر کرد.

آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی در تهران با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

۱۷۰ نفر  در نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره  رهسپارمدینه شده اند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان بودند به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه اقامت خواهند داشت

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • آغاز اعزام ایرانی ها به عمره پس از ۹ سال
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم