Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اهم مشکلات کشاورزان استان در زمینه محصول سیب پایین بودن قیمت، نبود بازار فروش و نبود سورت و بسته‌بندی مناسب است.

اسمعیل کریم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی در تولید سیب اظهار داشت: مساحت باغات سیب بارور استان آذربایجان غربی 53 هزار و 88 هکتار است که با تولید یک میلیون و 208 هزار و 420 تن سیب رتبه اول تولید این محصول را در کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه میزان تولید سیب در استان نسبت به سال گذشته بیش از453 هزار تن افزایش داشته که این امر همکاری هرچه بیشتر متولیان بخش صادرات را می‌طلبد تا با افزایش صادرات و به‌تبع آن خرید تضمینی این محصول شاهد به بار نشستن زحمات کشاورزان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم بازاریابی محصول سیب در داخل و خارج کشور افزود: ایجاد تسهیلات در امر صادرات و یافتن بازارهای هدف جدید تنها راهکار مناسب در جهت حل مشکلات بازار فروش باشد.

وی در ارتباط با اقدامات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در حمایت از کشاورزان استان عنوان کرد: با ایجاد مراکز خرید سیب صنعتی و اعلام قیمت تضمینی خرید این محصول و همچنین خرید آن در مراکز خرید توسط سازمان تعاون روستایی در سطح استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، این مشکل تا حدودی حل شده است.

کریم زاده با بیان اینکه افزایش صادرات سیب با ایجاد سورتینگ و بسته‌بندی مناسب با سلیقه بازار هدف میسر می‌گردد خاطرنشان کرد: اهم مشکلات کشاورزان در زمینه محصول سیب پایین بودن قیمت، نبود بازار فروش و نبود سورت و بسته‌بندی مناسب است که این مشکل با روان‌سازی صادرات، ایجاد بازارهای هدف جدید و سورتینگ و بسته‌بندی مناسب محصولات مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

R41361/P1336/S6,48/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این سوال برای بسیاری از خریداران پیش می آید که "در هنگام خرید آجرنما باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟" چگونه می توان با انجام چند تست ساده از مرغوب و مقاوم بودن محصول اطمینان حاصل کرد؟ اگر این سوالات در ذهن شما نیز شکل گرفته اند، در ادامه با ما باشید تا پاسخ آن ها را به طور کامل و تخصصی دریافت نمایید.

راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت

سوالاتی که پیش از خرید آجرنما باید به آن ها پاسخ دهید

یک آجرنمای با کیفیت محصولی است که علاوه بر برخورداری از ظاهری زیبا، استحکام و مقاومت بالایی دارد. با وجود برخی افراد سودجو که در بازار خرید و فروش این محصول وجود دارند، تهیه چنین آجرهایی نیازمند توجه به نکات خاصی است که در ادامه قصد داریم آن ها را با شما در میان بگذاریم. متقاضیان خرید آجرنما می توانند پس از پاسخ دادن به 5 سوال زیر، از انتخاب محصولی مرغوب و با کیفیت اطمینان حاصل نمایند.

1- آیا آجر دارای تابیدگی است؟

همانطور که میدانید، آجرهای تولید شده در یک کارخانه باید قبل از قرارگیری در جعبه و ارسال برای مشتریان، مورد ارزیابی قرار گیرند و به اصطلاح سورت شوند. در طی این فرآیند، آجرهایی که دارای مشکلاتی همچون تابیدگی هستند، کنار گذاشته می شوند. برخی از تولیدکنندگان ممکن است به منظور کاهش میزان ضرر، در هر جعبه تعداد اندکی از این آجرهای تابدار را جای دهند.

شاید در نگاه اول این موضوع چندان حائز اهمیت نباشد اما مطمئن باشید که پس از اجرا و نصب آجرنما، عدم تقارن و صافی آجرها به وضوح دیده خواهد شد. بنابراین لازم است که پیش از خرید آجرنما، به طور تصادفی تعدادی از جعبه ها را مشاهده کنید و از عدم وجود تابیدگی در آجرها مطمئن شوید. باید بگوییم که در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر یا انجام خریدهای تضمینی و گارانتی دار، می توانید با خیال آسوده محصول را سفارش دهید.

2- میزان جذب آب توسط آجرنما چقدر است؟

با توجه به اینکه خرید آجرنما عمدتا به منظور استفاده در نمای بیرونی ساختمان انجام می شود، توجه به میزان جذب آب محصول اهمیت زیادی دارد. در واقع این محصولات در تماس با برف و باران هستند و نباید جذب آب زیادی داشته باشند. برای انجام این تست می بایست یک آجر خشک را وزن کرده و سپس آن را به مدت 24 ساعت درون ظرف آب سرد قرار دهید و مجددا وزن کنید. سپس نیاز است که این وزن را در فرمول  قرار داده و جذب آب را محاسبه نمایید. در صورتی که مقدار به دست آمده بیش از 15 الی 20 درصد باشد، آجرنما جذب آب زیادی دارد و بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

 

نکات مهم برای خرید بهترین آجرنما

3- آیا ظاهر آجر مناسب است؟

اگر می خواهید بهترین آجرنما را خریداری نمایید، نیاز است که ویژگی های ظاهری آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال توجه نمایید که لکه های رنگی روی سطح آن وجود نداشته باشند. همچنین سطح رویی آن را از نظر عدم وجود فرورفتگی یا برآمدگی به دقت بررسی کنید. بافت این محصولات باید کاملا یکدست باشد. سطح آجرهای با کیفیت به گونه ای است که شما پس از دست کشیدن روی محصول، متوجه بافت زبر و آجری آن می شوید. توصیه می کنیم این محصولات را از نظر عدم وجود ترک نیز بررسی نمایید. همچنين مي بايست نوع مصرف را مشخص كرد. آجرنما كه قصد خريداري آن را داريد؛ براي باربيكو آجري است يا براي نماي حياط.

4- آیا سطح آجرنما از مقاومت کافی برخوردار است؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید آجر نما باید مد نظر قرار دهید، مقاومت سطحی این محصولات است. این آجرها به منظور بارگیری آسان در جعبه بسته بندی می شوند. در نتیجه خواه ناخواه، سطح آن ها اندکی روی یکدیگر کشیده می شود. محصولاتی که از مقاومت سطحی کمی برخوردارند، بر اثر این ساییدگی دچار تغییر شکل می شوند. بنابراین بهتر است دو آجر را برداشته و سطح آن ها را روی یکدیگر بکشید. در صورت مشاهده تغییر در ظاهر آن ها، باید به کیفیت آجرها شک کنید!

5- میزان شوره محصول مورد نظر چقدر است؟

یکی از آسان ترین تست هایی که در هنگام خرید آجرنما می توان انجام داد، تست شوره است. بدین منظور کافی است یک آجر را به مدت 24 ساعت درون ظرف پر از آب قرار داده و سپس آن را بیرون آورده و اجازه دهید خشک شود. در این هنگام باید آجر را از نظر وجود لایه خاکستری رنگ بر روی آن بررسی نمایید. این لایه خاکستری که به اصطلاح شوره نامیده می شود، در اکثر آجرها دیده می شود و در واقع مواد قلیایی مورد استفاده در تولید محصول است. باید توجه داشته باشید که در صورت وجود بیش از 10 درصد شوره بر روی آجر، محصول بی کیفیت است و نباید آن را خریداری کنید.

خرید آجرنما با نازلترین قیمت های بازار

قیمت آجر نما

اگر برای خرید آجرنما به بازار بروید، ممکن است تنوع بی نظیر موجود در این محصولات شما را گیج کند. باید بگوییم که قیمت آجرنما همچون ظاهر آن، بسیار متنوع است! این موضوع تحت تاثیر موارد زیادی قرار دارد. به عنوان مثال برند، کیفیت، ظاهر، مواد اولیه مورد استفاده و ... همگی می توانند در بهای نهایی محصول تعیین کننده باشند. از این رو توصیه می کنیم که ابتدا آجرنما ی مورد نظر را انتخاب کرده و سپس نسبت به استعلام قیمت آن اقدام نمایید.

خرید آجرنما با نازلترین قیمت های بازار

امروزه به دلیل سود بالای موجود در بازار خرید و فروش انواع آجرنما، پای دلال ها و واسطه گران به این بازار باز شده است. از این رو بسیاری از خریداران به دنبال مراکز معتبری هستند که بتوانند محصولی با کیفیت را با قیمتی منصفانه از آن ها خریداری نمایند. باید بگوییم که انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید این محصولات می تواند خیال شما را از مرغوبیت کالاها راحت کند. مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه آجردكور با سال ها سابقه درخشان در حوزه فروش انواع آجرنما با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت، رضایت مشتریان خود را به طور کامل کسب نموده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان زمینه انتخاب بهترین محصول مطابق با نیازتان، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد
  • راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی جایگاه اول صادرات شیرینی و شکلات
  • اغاز مانور نظارتی براماکن تامین وتولید وبسته بندی کالاهای اساسی