Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تجدیدنظر و همکاری با آژانس انرژی هسته‌ای و لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مهمترین موضوعاتی هستند که آمریکا را سرجایش می‌نشاند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضاحاجی بابایی امروز ۱۳ آبان در تجمع همگانی روز مبارزه با استکبار جهانی در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان، با بیان اینکه با ایجاد 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون شغل در ایران نشان می‌دهیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: با همدلی و وحدت هزاران تحریم آمریکا را درهم می‌شکنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت، مجلس و هر کسی که جز رونق اقتصادی گامی بردارد، در مسیر آمریکا حرکت می‌کند، اظهار کرد: امروزه همه جناح‌های سیاسی کشور به جمع‌بندی رسیده‌اند که با آمریکا نمی‌شود وارد مذاکره شد چرا که او یک زبان بیشتر نمی‌فهمد که آن هم «زبان زور» است.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال و مبارزه با افکار پلیدانه دشمنان به سمتی حرکت کنیم که آمریکا مجبور به عقب‌نشینی شود، افزود: تجدیدنظر و همکاری با آژانس انرژی هسته‌ای و لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مهمترین موضوعاتی هستند که آمریکا را سرجایش می‌نشاند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه آمریکا نابودی جمهوری اسلامی ایران و انتقام از شهدای ما را می‌خواهد، اضافه کرد: این کشور استکباری ۲۷ مورد برجام را نقض کرده است اما ملت غیور ایران اسلامی با همکاری همه‌جانبه علیه ظلم‌هایش ایستادگی می‌کند.

وی توطئه آمریکا علیه کردستان را شکست خورده بیان کرد و یادآور شد: این کشور ظالم توسط داعش تلاش کرد کشورهای منطقه را تجزیه و جمهوری اسلامی ایران را دچار مشکل کند اما با افتخار می‌گویم طومار داعش را سپاه پاسداران اسلامی در هم پیچید.

نماینده همدان در مجلس با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، ایران خود را در اختیار آمریکا قرار داده بود، اضافه کرد: ملت غیور ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست رژیم شاه و آمریکا را شکست داده و جمهوری اسلامی تشکیل دهد.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی، آمریکا علیه ایران برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام داد اما هر بار که اقدام به کودتا کرد، ملت مسلمان ایران او را شکست دادند که می‌توان به عنوان نمونه به ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد چرا که ایران با تقدیم صدها هزار شهید، نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد و به پیروزی رسید.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه در طول ۳۸ سال گذشته آمریکا حتی یک‌بار از دشمنی با ما کوتاه نیامده و هر روز توطئه جدیدی علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: برنامه‌ریزی که آمریکا شکل داده قسمتی را اوباما و قسمت بعدی را ترامپ علیه ما اجرا می‌کند بنابراین ساده‌لوحی است بگوییم اوبا با ترامپ متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با پیمان‌شکنی به قول خودشان می‌خواهند تحریم‌های جدی علیه ما اجرا کنند، افزود: آمریکا در دنیا با رفتار ناشایستش آبرو و حیثیتی برای خود باقی نگذاشته است.

وی خطاب به دانش‌آموزان، دانشجویان و ملت سلهشور ایران اسلامی اظهار کرد: هیئت حاکمه آمریکا برنامه‌ریزی دقیقی را از سال‌های گذشته علیه ما تشکیل داده‌اند، ترامپ نمی‌فهمد وقتی که خلیج‌فارس را به ع.ر.ب.ی به زبان می‌آورد ۸۰ میلیون ایرانی یکپارچه با همه سلایق سیاسی کنار هم در برابر آن موضع‌گیری می‌کنند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا با قطعنامه کاتسا ما را برای همیشه از داشتن هر نوع موشک ممنوع کرده است، افزود: آمریکا نمی‌داند روزی ما در دفاع مقدس با پیش پا افتاده‌ترین سلاح‌های جنگی و با شهیدانمان ایستادگی کرده و موفق شدیم، امروز هم جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان دارای موشک‌هایی است که تا ۲ هزار کیلومتر از مرزها را می‌تواند هدف قرار دهد.

وی با تأکید بر عدم توانایی آمریکا بیان کرد: اگر آمریکا قدرت حرکت داشت زمانی‌که سپاه پاسداران اسلام سربازان او را در خلیج‌فارس دستگیر کردند و آنها به زانو درآمدند، کاری انجام می‌داد.

نماینده همدان با اشاره به اینکه ما در عراق، سوریه، لبنان، یمن و تمام نقاط دنیا علیه آمریکا پیروز شده‌ایم، گفت: ملت یکپارچه ایران اسلامی مقابل سیاست‌های ضالمانه آمریکا ایستادگی می‌کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برج‌نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی عملیات «وعده صادق» از سوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران بر روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملّی انقلابی تهران، در قالب برج‌نگاره به نمایش در آمد.

این اقدام در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت و وزارت فرهنگ نیز ویدئومپینگ برج آزادی را در این راستا فعال کرد.

در این برج‌نگاره تصاویری از توانمندی‌های دفاعی نظامی و قدرت پهپادی و موشکی کشور و پرچم وحدت آفرین و انسجام افزای جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • اجرای برج‌نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی+فیلم
  • نماینده دائم ایران در سازمان ملل: هیچ قصدی برای درگیری با آمریکا در منطقه نداریم
  • آمریکا، انگلیس و فرانسه چشم خود را روی واقعیت بستند
  • ادامه درگیری به نفع اسراییل و غربی‌ها نیست/ دست از تنش بردارند
  • نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • بایدن: آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد
  • بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • گفتگوی صریح بایدن با نتانیاهو/ در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد