Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا؛ در جریان ششمین همایش ملی پدافند غیرعامل کشورکه با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، کمیته پدافند غیر عامل وزارت اقتصاد به عنوان کمیته برگزیده دستگاه های اداری و اجرایی کشور معرفی و به همین مناسبت، حجت اله صالحی رییس مرکز حراست و کمیته پدافند غیر عامل در وزارت متبوع از سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور لوح تقدیر دریافت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است، کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی با بهره گیری از ظرفیت های مرکز حراست وزارت متبوع، اقدامات هوشمندانه ای را در راستای تدوین برنامه پدافند غیرعامل در حوزه های اقتصادی، ساماندهی کمیته اصلی و کمیته های فرعی وزارتخانه و دستگاه های وابسته و تابعه، گفتمان سازی و فرهنگ سازی، تولید محتوای مفاهیم با رویکرد اقتصادی، شناسایی و بررسی مختصات تمام اماکن تحت پوشش به منظور برآورد سطح آسیب پذیری و درجه بندی آن و طراحی و برنامه ریزی برای تداوم خدمت در شرایط بحران و انجام اقدامات مقدماتی در این خصوص به عمل آورده است.

کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین نسبت به تربیت مربی به منظور بسط فرهنگ پدافند غیر عامل، طراحی و اجرای عملیات تست نفوذ سایبری و تدوین راهکارهای کاهش آسیب پذیری   سامانه ها اقدام کرده است.

بر این اساس، سازمان پدافند غیر عامل کشور در دو مرحله، یکی در نشست مشترک آن سازمان با کمیته های پدافند غیر عامل وزارت متبوع و دستگاه های تابعه و بار دیگر در ششمین همایش ملی پدافند غیرعامل کشور، کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی را به عنوان کمیته برگزیده دستگاه های اداری و اجرایی کشور معرفی کرد.

گفتنی است، حجت اله صالحی رییس مرکز حراست و کمیته پدافند غیر عامل وزارت متبوع، طی نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه وی، آمادگی خود و همکاران دبیرخانه کمیته و کمیته های فرعی پدافند غیر عامل وزارتخانه را برای ارتقای کارآیی ها در حفاظت از سرمایه های مادی و معنوی وزارت اقتصاد، اعلام کرد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جشنواره قهرمان ایران عنوان برترین سرمربی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی هم عنوان برترین تیم ملی را کسب کرد که علاوه بر علی نادری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز از اصفهان ترکیب تیم ملی حضور داشتند.
تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان نیز که سارینا خسروی و یگانه بهرامی از اصفهان را در ترکیب خود داشت، دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد؛ ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد