Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:21:33 GMT

وزش باد در استان‌های هم‌مرز عراق و عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۳۲۶۲

وزش باد در استان‌های هم‌مرز عراق و عتبات عالیات

آسمان نیمه ابری ،وزش باد و بارش پراکنده برای شهرهای هم‌مرز عراق و عتبات عالیات طی دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آسمان مرز خسروی فردا( ۱۴ آبان)ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش پراکنده، بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان مهران فردا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با پوزش باد با بیشینه و کمینه ۳۰ و ۲۰  قابل پیش‌بینی است.هوای شلمچه (خرمشهر)، فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵  آبان) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان نجف فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با  بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد و دوشنبه( ۱۵ آبان ) صاف تا قسمتی ابری با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۱۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. هوای کاظمین فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد و هوای کربلا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۹خواهد بود.

آسمان ایلام فردا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۵درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه، ۲۴ و ۱۵درجه سانتیگراد و آسمان اهواز فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۲درجه سانتیگراد و  دوشنبه (۱۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با  بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد و کرمانشاه فردا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش پراکنده با  بیشینه و کمینه دمای۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و۱۰  پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه


به گزارش تابناک، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی ، آسمان استان تهران امروز تا روز پنجشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان وزش باد شدید، در پاره‌ای نقاط خیزش موقت گرد و خاک و گاهی کاهش دید مورد انتظار است.

از روز جمعه (۲۱ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های میگون ۱۸.۳ میلیمتر، آبعلی ۱۳ میلیمتر، لواسان ۱۴.۵ میلیمتر، شمیرانات ۱۵ میلیمتر، دماوند ۹.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۹.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۸.۶ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۸.۴ میلیمتر، چیتگر ۸.۴ میلیمتر، شرق تهران ۷.۶ میلیمتر، شهریار ۷.۵ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۷ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۶ میلیمتر و ورامین ۲.۷ میلیمتر بارش دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد