Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@09:23:44 GMT

قدردانی دانشجویان کردستانی از خدمات سپاه

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۳۵۹۲

قدردانی دانشجویان کردستانی از خدمات سپاه

تعدادی از دانشجویان بسیجی استان کردستان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی به منظور قدردانی از خدمات و زحمات ارزنده سپاه در محضر سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس کردستان, سرهنگ آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس و سردار مالکی جانشین قرارگاه شهید شهرامفر حضور پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،امروز شنبه 13 آبان جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های سطح شهر سنندج به همراه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان بعد از حضور در راهپیمایی 13 آبان در دفتر کار جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان, جانشین قرارگاه شهید شهرامفر و معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دانشجویان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی به منظور قدردانی از خدمات و زحمات ارزنده سپاه در محضر سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس کردستان, سرهنگ آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس و سردار مالکی جانشین قرارگاه شهید شهرامفر حضور پیدا کردند.

 

 دانشجویان بسیجی با اهدای لوحی با عنوان «ما دانشگاهیان خود را سپاهی میدانیم» از تلاش های شبانه روزی دلیرمردان سپاهی تشکر و قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی روز شنبه در سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس همانند مالک اشتر بودند، افزود: پاسداران و بسیجیان نیز ادامه دهنده همین راه هستند که به عاشورا و حماسه سیدالشهدا (ع) وصل است.

وی با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر، خاطرنشان کرد: فلسفه این نامگذاری، ولایت‌پذیری، ولایت مداری، بصیرت، شجاعت و مردمداری مالک اشتر است که الگویی برای همگان بود.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه در این جشنواره، فرماندهان و مسئولان سپاه بر عملکرد نیروها اشراف دارند و در جهت ارتقای آنها تلاش می کنند، گفت: اشراف بر نیروها موجب می شود فرماندهان و مسئولان بتوانند به وضعیت زیرمجموعه خود نظارت کنند و عملکرد آنها را بسنجند.

وی با بیان اینکه نیروها، رده ها و فرماندهان موفق نیز با این اشراف شناسایی می شوند، تصریح کرد: این جشنواره به منظور ارزیابی همه رده‌ها انجام می‌شود تا میزان آمادگی یگان ها در رده های سپاه و بسیج استان مشخص شود.

سردار کرمی با بیان اینکه نسل امروز مالک اشتر را در یمن می‌بینیم، گفت: امروز یمنی ها مثل مالک اشتر در مقابل قدرت های شیطانی ایستادگی و از مظلومین دفاع می کنند.

این مسوول با بیان اینکه طرح اعتلای سپاه و بسیج را رهبر معظم انقلاب تبیین کردند، بیان کرد: ایشان خدمات رسانی و محرومیت زدایی را یکی از فصل های درخشان سپاه و بسیج عنوان کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است، یادآور شد: پاسداران و بسیجیان با اقتدار گوش به فرمان ولی و رهبر خود هستند و خدمت به مردم را در سرلوحه امور خود قرار داده اند.

مهمترین ویژگی مالک اشتر تابعیت از ولی و رهبر خود بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه مالک اشتر تابع ولی و امام خود بود، گفت: ولایت فقیه یعنی ولایت دین و اسلام و این سلسله مراتب، مدیریت الهی و معنوی را شکل می دهد.

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه مالک اشتر از یاران با وفای امیرالمؤمنین (ع) بود، افزود: علت نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر به این سبب است که هرکسی در هر موقعیت شغلی و جایگاه خود باید خصوصیت مالک اشتر نظیر تبعیت پذیری، مجاهدت و بصیرت را داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام مدیریت ها در ذیل مدیریت خدا تحقق پیدا می کند، تصریح کرد: نگاه جشنواره مالک اشتر نیز بر این عقیده و نظر استوار است.

بیگدلی با بیان اینکه مدیران انقلابی و جهادی باید راه مالک اشتر را در پیش گرفته و خصوصیات وی را الگوی خود قرار دهند، یادآور شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در قله هستیم و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست.

کد خبر 6056600

دیگر خبرها

  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • کمک ۱۰ میلیاردی کردستانی‌ها برای آزادی زندانیان/ ۳۰۰ زندانی آزاد شدند
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • سردار سلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند