Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:38:49 GMT

سرخط مهمترین اخبار ایرنا استان اصفهان (12 آبان)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۳۸۱۰

سرخط مهمترین اخبار ایرنا استان اصفهان (12 آبان)

**محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان گفت: اصفهان از استعدادهای خوبی برخوردار است و نباید شاهد افزایش بیکاری در این استان باشیم.

**محمد تقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: برای داشتن دانش آموز خلاق نیازمند فضای آموزشی خلاقانه هستیم و اگر دانش آموز پویا و کوشا می خواهیم باید امکان آن فراهم شود تا دانش آموز بتواند در فضای مدرسه تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**محمدحسین سجاد مدیرکل نوسازی و نجهیز مدارس استان اصفهان گفت: با توجه به اختلاف سرانه استان و شاخص استاندارد و وجود حضور 800 هزار دانش آموز در مدارس این استان، هنوز به یک میلیون و 400 هزار مترمربع فضای آموزشی نیازمندیم تا به این شاخص برسیم.

**حسن خدابخش رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس مُدل های هواشناسی تا 2 روز آینده جو به نسبت ناپایداری در هوای استان حاکم خواهد بود.

**حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان تولیت آستان مقدس جمکران گفت: اکنون ایران اسلامی قدرتی است که اراده خود را بر ابرقدرت هایی که خواستار سرنگونی دولت و نظام سوریه است، تحمیل می کند.

**تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر بانوان کشور برابر تیم آذرخش تهران به پیروزی دست یافت.

**آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: راهپیمایی 13 آبان تجلی اقتدار و عزت ملت ایران برابر استکبار است و باید با حضور گسترده در این راهپیمایی، اقتدار و عزت خود را به استکبار جهانی نشان دهیم.

گ/6994 / 6027** خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ناصر ابو شریف در کیش اظهار داشت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی بیان داشت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت