Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی برندگان سی‌وهفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن اعلام شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک مسکن، دارندگان حساب‎های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک مسکن و کانال تلگرام این بانک در صورت برنده‌شدن، اسم و جایزه خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سی‌وهفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن در روز ۲۳ مهرماه برگزار شد و طی آن برندگان جوایز ۱۰ فقره کمک‌هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۳۷ فقره کمک‌هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش پانصد میلیون ریال، ۱۳۷ فقره کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی تولید داخل به ارزش دویست میلیون ریال، ۳۳۷ فقره خرید صنایع‌دستی به ارزش پنجاه میلیون ریال و ۲۱هزار و ۸۰۱ فقره جایزه نقدی به ارزش پنج میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر معرفی شدند.

لازم به ‌ذکر است، در سال ۹۵ ، تعداد سه میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۳۹ فقره حساب حایز شرایط لازم برای شرکت در این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک مسکن بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آخرین صورتمالی این بانک در سامانه کدال برای انتهای سال ۱۴۰۱ و در طول ۱۲ ماه سال گذشته، بانک ملی ایران در مجموع توانسته است تسهیلات قرض الحسنه را با عناوین زیر پرداخت کند:

ازدواج جوانان به مبلغ ۵۶ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان، وام قرض الحسنه به یارانه بگیران به مبلغ ۱,۴۱۰ میلیارد تومان، وام قرض الحسنه تولید و اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان، رفع احتیاجات ضروری ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان، مسکن و ساختمان ۵۹۴ میلیارد تومان، کارکنان سازمان‌ها ۷۰ میلیارد تومان، جانبازان و خانواده شهدا ۸۳ میلیارد تومان، بیماری و درمان ۲۸ میلیارد تومان، تحصیل ۸۷۴ میلیون تومان.

کل میزان تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی به میزان ۷۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان است، در صورتی که بانک ملی ۲۸۹ هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه جذب کرده است. به عبارت دقیق بانک ملی ۲۵ درصد سپرده قرض الحسنه را تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

کد خبر 6056382 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • ۸۰میلیارد ریال وام قرض الحسنه به باشگاه‌داران مرکزی اختصاص یافت
  • فروش ۱۵ میلیون دلار توسط بانک مرکزی افغانستان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • بانک صادرات ایران ۱۳۰ درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد
  • بانک صادرات ایران 130 درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد
  • پرداخت تسهیلات در بانک دی فقط ۳۰ درصد سپرده ها