Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که اگر هافبک آلمانی او بخواهد در پایان فصل به بانوی پیر ملحق شود کاری از دست او برای نگه داشتنش در‌آنفیلد ساخته نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در واکنش به اخباری که در این اواخر درباره محتمل شدن پیوستن امره جان به یوونتوس در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد منتشر شده است، گفت: اگر این‌طور باشد آن وقت از دست من کاری ساخته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنی در تیم ما باشد که قراردادش تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و بازی‌های با کیفیتی هم ارائه کند قطعاً ما برای نگه داشتن او تلاش می‌کنیم. ما شانس‌مان را امتحان می‌کنیم اما الان از دست من چه کاری ساخته است؟ من فقط می‌توانم بگویم که این یک مشکل بزرگ است و ما باید آن را حل کنیم. نمی‌شود روی بازیکن یا باشگاه فشار آورد و مردم را عصبی کرد. این کارها واقعاً بی‌معنی است. ما باید به قراردادی که جان با باشگاه دارد احترام بگذاریم و اوضاع او هم فعلاً اینگونه است.

کلوپ ادامه داد: وقتی یک قرارداد روبه پایان باشد، طرفین می‌توانند برای تمدید آن اقدام کنند اما هر قرارداد دو طرف دارد که یکی از آنها بازیکن است، پس اگر بازیکن نخواهد کاری از دست باشگاه ساخته نیست. درباره جان خبر جدیدی ندارم. من چند بار این را گفته‌ام پس تکرار آنها چیزی را حل نمی‌کند. همان‌طور که بارها گفته‌ام تا زمانی که امره به من نشان ندهد که ذهنش جایی دیگر است، من مجبور نیستم که درباره این موضوع صحبت کنم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت