Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - هفته دوازدهم فصل 2017/18 سری آ ایتالیا، یکشنبه با برگزاری چند بازی پیگیری خواهد شد و اینتر میزبان تورینو خواهد بود.

تاریخ و زمان بازی تاریخ زمان مکان داور 14 آبان 1396 15:00 استادیوم جوزپه مه آتزا شهر میلان دنیله ارساتو وضعیت دو تیم

اینتر به عنوان میزبان این دیدار، یکی از بهترین فصول تاریخ خود را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در پایان هفته یازدهم با کسب 9 برد و 2 تساوی، از 33 امتیاز ممکن 29 امتیاز گرفته اند و بهترین شروع خود در تاریخ سری آ را تجربه می کند. نراتزوری با به ثمر رساندن 22 گل زده، چهارمین خط حمله برتر سری آ را در اختیار دارد و با دریافت 8 گل خورده دومین خط دفاعی برتر لیگ را داراست.

اینتر موفق شده در 11 دیدار از 13 دیدار اخیرش در سری آ پیروز شود. این تیم در 5 دیدار از 6 دیدار اخیر خانگی اش در سری آ، هم در پایان نیمه اول و هم در پایان بازی پیروز میدان بوده است و حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

در نقطه مقابل تورینو، با کسب 4 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست و 16 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته است. گراناتا 16 بار دروازه حریفان را گشوده است و 16 بار نیز دروازه شان باز شده است.

در 7 دیدار از 8 دیدار اخیر تورینو در سری آ حداقل سه گل رد و بدل شده است. این تیم در چهار دیدار اخیر خارج از خانه اش حداقل دو گل دریافت کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه هواسکورد

اینتر برای این دیدار غایب بزرگی ندارد، اما لیانکو به دلیل مصدومیت بزرگترین غایب تورینو خواهد بود.

دیدارهای رودررو

- اینتر در 20 دیدار از 22 دیدار اخیرش مقابل تورینو در تمامی رقابت ها شکست نخورده است.

- آخرین تقابل دو تیم به 18 مارس 2017، در دور برگشت فصل گذشته سری آ باز می گردد که بازی دو تیم در شهر تورین با تساوی 2-2 خاتمه یافت. جفری کوندوگبیا و آنتونیو کاندروا برای اینتر و دنیله باسلی و آفریه آکوا برای تورینو گلزنی کردند.

- آخرین تقابل دو تیم در استادیوم جوزپه مه آتزا، به 26 اکتبر 2016 باز می گردد که اینتر موفق شد با نتیجه 2-1 از سد حریف عبور کند. مائورو ایکاردی زننده هر دو گل میزبان بود و آندره آ بلوتی تک گل تورینو را وارد دروازه حریف کرد.

- در شش دیدار اخیر دو تیم، سهم هر یک از تیم ها دو برد بوده است و دو بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. 6بار نیز دروازه هر کدام از تیم ها باز شده است.

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه هواسکورد

پیش بینی بازی از نگاه هواسکورد 2 - 1

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد

منچستر سیتی با پیروزی ۵-۱ برابر ولورهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری