Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در حکمی از سوی سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان، حسن سالاریه به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به لزوم تحقق اهداف عالی بنیاد ملی نخبگان و نظر به اهمیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و برای شناسایی، هدایت و تواناسازی اجتماعات نخبگانی و با توجه به دانش و تجارب ارزنده، جنابعالی را که از مراتب تعهد، دانش و کارآمدی برخوردارید، به سمت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌های متعالی اسلام و در چارچوب وظایف مقرر به ایفای این مسئولیت همت گمارید و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسب به انجام ماموریت‌های محوله کوشا باشید.

شایان ذکر است، بدین‌وسیله از زحمات غلامعلی منتظر و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.

همچنین رئیس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی، علیرضا زراسوندی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان تهران و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب می‌کنم. شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامۀ بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تأسیس و ادارۀ دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمدیهای گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بنیاد ملی نخبگان سورنا ستاری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران