Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، منوچهر عبدالله‌نژاد در رابطه با تساوی دو بر دو تیمش در دربی امیدها مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و همانطور که همگان دیدند بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. در بازی رفت در دقیقه 90 برای استقلال پنالتی گرفتند و در این بازی هم دقیقه 94 برای استقلال اعلام پنالتی کردند تا بازی مساوی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه کارشناسی هم حضور ندارد تا بگوییم نظر بدهد. در دو بازی که می‌توانستیم 6 امتیاز بگیریم مقابل استقلال به تساوی رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد داور به ضرر پرسپولیس سوت زده است اظهار داشت: نمی‌گویم تمام سوت‌ها به ضرر ما بوده اما در صحنه‌های تاثیرگذار تصمیمات درستی داور نگرفت پنالتی 94 باید خیلی محرز باشد. اگر واقعا پنالتی بوده حلال‌شان باشد. در صحنه گل اول همه بازیکنان ما پشت دروازه در حال گرم کردن بودند. یک نفر ندید توپ از خط رد شود اصلا در آن صحنه داور نمی‌توانست خط را ببیند چطور اعلام گل کرد. بازی به این خوبی با دو تصمیم اشتباه نتیجه‌اش عوض شد.

حق ما این نبود من مانده‌ام چطور آن توپ او گل اعلام شد.

سرمربی امیدهای پرسپولیس درمورد جو ورزشگاه یادآور شد: آیا داور باید از دو داد و فریاد بترسد. اگر داور در ورزشگاه آزادی بخواهد قضاوت کند چطور سوت خواهد زد. آیا یک دعوا باید نتیجه بازی را عوض کند. ما دو بر صفر جلو بودیم اما ببینید در 10 دقیقه آخر چطور نتیجه بازی برگشت.

وی درمورد دعواهایی که اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: کاش هواداران باشند و عملکرد بازیکنان را ببیند. این دعواها هم روی بازی تاثیر گذاشت.

عبدالله نژاد درمورد اینکه در دقایق پایان بازی خیلی تیمش عقب نشست عنوان کرد: ما در دربی 2 بر صفر پیش بودیم اگر برانکو هم مربی تیم باشد بازیکنان عقب می‌نشینند اما این دلیل نمی‌شود که داور اعلام پنالتی کند گسترش فولاد هم 87 دقیقه دفاع کرد آیا داور باید پنالتی می‌گرفت.

سرمربی امیدهای پرسپولیس در پاسخ به سوال‌های دیگری در رابطه با دعواهای بوجود آمده تصریح کرد: ای کاش هواداران همیشه باشند و به ما فحش هم بدهند. ما بیست و دو بازی انجام دادیم که فقط هواداران در دو بازی حضور داشتند. در مابقی بازی‌ها انگار در شهر دیگری به میدان می‌رویم و کسی ما را نمی‌شناسد و فقط چهار کلاغ بازی ما را می‌بینند. فوتبال پایه را نابود کردند. در این شرایط توقع داریم در آسیا قهرمان شویم و امیدهایمان به المپیک هم بروند. بازی‌های امیدها را قبل از بازی‌های تماشاگر دار برگزار کنند تا این هواداران هم از بازیکنان حمایت کنند و کم کم فرهنگ تماشای بازی هم بوجود می‌آید و کسی فحش نمی‌دهد.

602

دربی استقلال پرسپولیس بازی فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!