Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:02:46 GMT

آلودگی هوا مدارس البرز را فردا تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۵۶۸۳

آلودگی هوا مدارس البرز را فردا تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تعطیلی مدارس این استان به جز شهرستان طالقان خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی مهرور اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا استان، فردا مدارس مقاطع آمادگی، پیش‌دبستانی و دبستان به جز شهرستان طالقان در بقیه شهرستان‌های استان البرز در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آلودگی هوا و افزایش آلایندگی دلیل این تعطیلی است.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان میبد به شهر سرآمد قرآنی مبدل شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد،  امام جمعه میبد در نخستین جلسه شورای قرانی این شهرستان ، تحقیق و مطالعه ، نشریات و مجلات ، فضای مجازی، حفظ ، هنرهای قرآنی ، جنشواره ها و مسابقات و محافل قرانی را از ساحات قرآنی در جامعه خواند .

آیت الله اعرافی گفت : در شهرمذهبی با این همه سابقه فرهنگی ، قرائت و تجوید باید از برنامه های پایه و همگانی باشد و هیچ کس بدون قرائت صحیح قرآن رها نشود .

امام جمعه میبد تصریح کرد : برنامه جامع قرآنی در شهرستان میبد با هدف گسترش و ارتقا فعالیت های قرانی به همه مخاطبان در ساحت ها و قلمروها به منظور اینکه به شهر سرآمد قرآنی مبدل شویم باید تهیه شود .

وی با بیان اینکه یکی از اهتمام اساسی در شهرستان میبد باید اهتمام به مدارس قرآنی باشد گفت : اینکه رویکرد عام در آموزش و پرروش روز به روز تقویت مدارس تخصصی قرآنی به سمت دبیرستان ها پیش برود درکادرسازی و فرهنگی آینده کشور و جامعه مهم است .

مدیرحوزه های علمیه کشور با تاکید بر تقویت حضور قرآنی در استان و کشورگفت: باید در سال های آینده در رشته های مختلف مثل کنگره شعر ، جشنواره قرآنی در شهرستان داشته باشیم .

وی افزود : به برکت ماه مبارک رمضان انشاالله این جلسه آغازی برای تحرک بیشتر و اهتمام افزون تر برای فعالیت های قرآنی باشد و فرهنگ قرآنی در ذهن و ضمیر فرد و خانه و جامعه ما نفوذ کند .

آیت الله اعرافی تامین منابع پایدار برای فعالیت های قرآنی اهتمام به ایجاد مدارس قرآنی و راه جذب بودجه با ثبت موسسات قرآنی و فرهنگ سازی بین مردم نسبت به مباحث قرآنی را خاطرنشان کرد و گفت : درسالهای گذشته ، حمایت هایی از فعالیت های قرآنی انجام می گرفت و همراهی می کردیم و امیدواریم کارگروهی هم بعنوان کارگروه معین با اختیارات شورای مرکزی بتواند تصمیم گیری و کار شورا پیش ببرد

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت
  • صیانت از منابع طبیعی تعطیل ناپذیر است
  • پیگیری تعطیلی ۲ جایگاه سوخت در هویزه
  • فعالیت نوروزی مراکز درمانی و جامع سلامت در خوزستان
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • شهرستان میبد به شهر سرآمد قرآنی مبدل شود
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی در البرز
  • تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روزانه رزن در ایام نوروز
  • آخرین روز اداری در سال ۱۴۰۲ چه روزی است؟