Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان در مورد شرایط مصدومان رئال مادرید صحبت کرد:

خوشحالیم که بیل و کارواخال برگشتند. کواچیچ هفته آینده بر می گردد و در مراحل درمان خود قرار دارد. خوشحالم که هر دو برگشته اند. در مورد کارواخال ترجیح می دهیم صبور باشیم. در مورد بیل هم همین طور. بیل نه در لیست قرار می گیرد و به تیم ملی ولز نمی رود. در این جا می ماند و ریکاوری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیزو در مورد روند شدید انتقادها از عملکرد رئال مادرید بیان کرد:نه می خندم و نه خشمگین می شوم. جلوی برخی مسائل را نمی توان گرفت. خودم را بهترین مربی جهان نمی دانم هر چند که جایزه ای که دادند را پذیرفتم. الان هم بدترین مربی جهان نیستم. خودم را در میانه می دانم. باید مثبت نگر باشم. ما بهترین هستیم. دو بازی را باختیمخوشحال نیستیم اما با توجه به اهدافمان به تلاش ادامه می دهیم. پارسال هم یک دوره منفی داشتیم. در نهایت تلاش می کنیم تا موفقیت های مهمی داشته باشیم. تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم ادامه تلاش است. نمی توانیم مسائل بیرونی را کنترل کنیم. بد بازی نمی کنیم. مشکل ما فوتبالی نیست. قطعا مشکلی وجود دارد و می توانیم بهتر بازی کنیم اما مشکل ما فوتبالی نیست.

سرمربی رئال مادرید در مورد انتقاد رونالدو از جدیای بازیکنانی مثل په په ، خامس و موراتا در تابستان هم توضیح داد:

هر کسی نظری دارد. در مورد اتفاقاتی که رخ داده صحبتی نمی کنم. فقط در مورد بازیکنانی که در اختیار دارم صحبت می کنم. سعی می کنیم با انگیزه بالایی کار   کنیم و هر کسی نقش خود را داشته باشد. من با انرژی کارم را می کنم. فکر نمی کنم که بدترین لحظه دوران فوتبالم را داشته باشم. بازیکنان در لحظات مشکل خودشان را نشان می دهند. سعی می کنیم شرایط را عوض کنیم. می خواهیم نشان بدهیم که توانایی تغییر شرایط را داریم.

زیدان در مورد وقفه بازیهای ملی و استراحت بازیکنانی مثل رونالدو هم صحبت کرد:

نمی دانم شرایط بازیکنان در بازیهای ملی چطور خواهد بود. وقفه بازیهای ملی برای رئال هرگز خوب نیست چرا که بازیکنان زیادی از تیم دور می شوند اما چاره ای جز پذیرش این نکته نداریم. دو ، سه تیم در هر کشور شرایطی مشابه ما را دارند اما تلاش ادامه می دهیم. مرخص شدن رونالدو از حضور در اردوی پرتغال خبر خوبی برای ماست چرا که می تواند استراحت کند.

وی در این باره که پس از مدتها می تواند در دربی مادرید از بیل، بنزما و رونالدو کنار هم استفاده کند، گفت:مسلما دلمان برای انها تنگ شده است. دوست دارم همه بازیکنانم اماده باشند. وقتی همه حضور داشته باشند انتخاب ترکیب مشکل تر می شود اما این را ترجیح می دهم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست