Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@09:58:54 GMT

تحریم سپاه پاسداران به معنی تحریم همه ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۶۱۲۴

تحریم سپاه پاسداران به معنی تحریم همه ملت ایران است

به گزارش وانانیوز،  سردار رسول سنائی راد صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان، عکس العمل در برابر مواضع خصمانه آمریکایی‌ها را واجب دانست و اظهار کرد: آنچه ترامپ علیه ملت ایران داد زده و نام خلیج فارس را وارونه و با نام جعلی عنوان کرده، حاصل فکر اتاق جمهوری خواهان است که وی با ادبیات لات مآبانه آن‌ها را بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آقای ترامپ به نمایندگی از مجلس آمریکا ملت ایران را تروریست عنوان می‌کند چرا که مردم ما خاری در چشم آن‌ها هستند و اجرای سیاست‌های دشمنانه آن‌ها را نمی‌دهد.

وی آمریکا را مساوی با ظلم و حمایت از داعشی‌ها توصیف کرد و افزود: داعش کودک کشی را از سرائیل آموخته و از هیچ جنایتی در سوریه علیه شیعه، سنی، مسیحی، زن، کودک و ... دریغ نکردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تجزیه دولت‌های اسلامی منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: در برابر سیاست‌های جهوری اسلامی ایران شکست خورده اند و کشورمان اجازه دخالت آن‌ها در امور منطقه را نمی‌دهد.

سنائی راد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی‌ها اقدامی هوشمندانه از سوی دانشجویان بیدار پیروی خط امام بود که آن‌ها را عصبی کرده و در پاسخ در صحرای طبس مداخله کردند که ناکام ماند.

وی ترور ۱۷ هزار شهید و پشتیبانی همه جانبه آمریکایی‌ها از صدام را از بارزترین سیاست‌های دشمنانه آمریکا برشمرد و تصریح کرد: به دنبال مهار جمهوری اسلامی ایران به جرم حق خواهی، دانشمندان هسته‌ای کشورمان را ترور کردند و بعد از مشاهده اراده ملت در واخواهی حق برجام را مطرح نمودند.

وی با بیان اینکه امروز برجام توافقی با کشورهای قدرتمند دنیا است، نقض آن از سوی ترامپ را از نمونه‌های بارز دشمنی آن‌ها با ملت ایران و بهانه جویی برای تضعیف دانست و افزود: به دنبال فرسایش قدرت کشورمان هستند و سپاه را بهانه قرار داده اند.

سنائی راد تحریم سپاه را بهانه‌ای برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران ذکر کرد و ادامه داد: مردم ایران از سپاه حمایت می‌کنند و اجازه کارشکنی به آمریکایی‌ها را نخواهند داد.

وی اضافه کرد: عنوان کردن واژه خلیج ع. ر. ب.‌ی و ملتی تروریست نشان از تعقیب هدف آن‌ها برای براندازی کل نظام و فرسایش قدرت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران نه تن‌ها از مواضع خود کوتاه نیامده بلکه به دنبال حق خواهی است و به الگوی تمام ملل آزاده جهان تبدیل شده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها امروز ملت ایران را به جرم ایستادگی در برابر ظلم تحریم کرده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب عزت آفرینی سپاه پاسداران در سوریه و آموزش‌های تاکتیکی ناجا در عراق را که نقش محوری در برنامه‌های عراق دارد و مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت آفرینی این حکومت را خاری در چشم آن‌ها عنوان کرد.

سنائی راد با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه به سلطه قبل از انقلاب بر نمی‌گردد، یادآور شد: ملت ایران پیروی مواضع مقام معظم رهبری که نمادی از جهاد اکبر است بوده و در تمام راهپیمایی‌ها و تجمعات بعد از انقلاب تا امروز تمرین ایمان و ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه اجتماع ۱۳ آبان نمادی از روح ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بهانه جویی‌های آمریکایی‌ها ملت ایران را به مردمی ضد استکبار تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه نسل امروز تجربه برجام دارد و اگر آمریکایی‌ها به دنبال برجام و مذاکره دیگری باشند، آب در هاون کوبیده اند، گفت: برجام سند بی اعتمادی به آمریکایی‌ها است و اگر ظالمانه عهد خود را نقض کنند آن را ریز ریز خواهیم کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب شهید حججی را نماینده‌ای از نسل امروز انقلاب توصیف کرد و افزود: ملت ایران سر می‌دهد، اما ذلت نمی‌پذیرد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888379

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود