Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عصر امروز در مراسمی در استانداری همدان سید سعید شاهرخی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان معرفی و از خدمات محمد‌ابراهیم الهی‌تبار قدردانی شد.

با حکم وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار همدان، سیدسعید شاهرخی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متولد شهریورماه 1344 در شهر خرم‌آباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و کارشناسی مدیریت صنعتی است.

شاهرخی پیش از این در سمت‌هایی همچون؛ فرماندار نهاوند، معاون سیاسی و امنیتی استانداری‌های لرستان و قزوین مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری توزیع ۸۰ تن گوشت قرمز در نوروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: توزیع ۸۰ تن گوشت قرمز در همدان برای ایام نوروز در دستور کار استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مجتبی حسینی امروز _شنبه بیست و ششم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال شرایط اقتصادی کشور فراز و فرودهایی داشته و سعی ما رقم خوردن بهترین شرایط بوده و تلاش‌هایی در این زمینه داشتیم.

وی افزود: هفته گذشته جلسه بانک‌ها را داشتیم و در این یک سال ۴۲۰ میلیارد تومان وجه نقد به بانک‌ها آوردیم که به نسبت سال قبل چهار برابر بوده و هیچ مشکل نقدینگی وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه کشیک همه بانک‌ها تدبیر شده تا در همه بانک‌ها شعب کشیک ایام نوروز فعال باشند، ادامه داد: تأمین گوشت قرمز چالش بود که با تدبیر صورت گرفته ۲۰ تن گوشت گوسفندی توزیع کردیم و دیروز هم جهاد کشاورزی توزیع‌هایی داشت.

حسینی با اشاره به اینکه ۱۰ فروشگاه گوشت گوسفندی را به قیمت ۳۲۵ هزار تومان توزیع خواهند کرد، اضافه کرد: قول ۳۰ تن دیگر را هم گرفته‌ایم و در تلاشیم در نهایت ۸۰ تن توزیع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح کالابرگ اختلاف نظر وجود دارد اما واقعیت این است از هفدهم بهمن ماه عنوان فجرانه گرفت و مبلغ ۱۲۰ هزار تومان قبل در بهمن ماه به ۲۲۰ هزار تومان رسید.

حسینی با بیان اینکه به ازای هر نفر، ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف در خرید ۱۱ قلم کالا تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: افراد اگر ۱۱ قلم را خرید کنند به قیمت امروز باید ۷۴۳ هزار تومان پرداخت کنند که دولت قیمت سال گذشته یعنی ۵۲۳ هزار تومان را با آن‌ها محاسبه می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه به هیچ وجه سامانه کالابرگ الکترونیک قطع نیست، گفت: اقدامی در پس فروشگاه‌ها انجام می‌شد که کالایی جدای از ۱۱ قلم را به فروش می‌رساندند که این موضوع در سامانه رفع شده و نمی‌توانند کالای دیگری را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در راستای امیدآفرینی اقدامی داشته باشیم، افزود: ابتدای امسال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت کردیم که مرحله دیگر هم اجرایی می‌شود؛ کارهای این مرحله نیز انجام شده که فرآیندی دارد و اگر انجام شود، پرداخت می‌کنیم.

حسینی در خصوص آسیب کتیبه گنج‌نامه و آسیب‌هاب وارد شده به آن نیز گفت: حفظ این اثر ملاحظات فنی دارد و کار کارشناسی نیاز است که البته اقداماتی در این زمینه انجام می‌شود، به طور نمونه گفته می‌شود اگر حصار شیشه کار شود امکان بخار اثر وجود دارد.

کد خبر 736846

دیگر خبرها

  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • شاخص امنیت در ارومیه بسیار بالاست 
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • علی ربیعی: در ایران امروز همه سیاستگذاری‌ها امنیتی شده است
  • مقام امنیتی مشهور بستری شد + عکس | مشاور سیاسی رهبر انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • پیگیری توزیع ۸۰ تن گوشت قرمز در نوروز
  • معاون اقتصادی استاندار همدان: سیستم کالابرگ الکترونیکی در هیچ شهرستانی قطع نیست
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • کناره گیری معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد