Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که گفته می شد سریال «خانه پوشالی» پس از فصل ششم تعطیل می شود شنیده ها حاکی از آن است که به بهانه تعطیلات هالووین و شکرگذاری از 31 اکتبر کار بر روی فصل جدید سریال شبکه نتفلیکس متوقف شده و این تعطیلات ممکن است برای همیشه ادامه داشته باشد. یکی از عوامل این سریال به اینسایدر گفته که آنها در جریان هیچ چیز نیستند و همین مسئله می تواند تعطیلی سریال را ادامه دار کند یا حداقل خیلی از عوامل فکر می کنند که می تواند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود تا قبل از تعطیلات هالووین فقط 3 قسمت از فصل ششم ضبط شده. آفتاب‌‌نیوز : اگرچه هفته گذشته در واکنشی سریع به ماجرای رسوایی جنسی کوین اسپیسی سران نتفلیکس از پایان دادن به سریال «خانه پوشالی» صحبت کردند اما شواهد نشان می دهد نه تنها قطعیتی روی این تصمیم وجود ندارد بلکه اوضاع در حال حاضر ناپایدارتر هم هست.

به گزارش تسنیم، در حالی که گفته می شد سریال «خانه پوشالی» پس از فصل ششم تعطیل می شود شنیده ها حاکی از آن است که به بهانه تعطیلات هالووین و شکرگذاری از 31 اکتبر کار بر روی فصل جدید سریال شبکه نتفلیکس متوقف شده و این تعطیلات ممکن است برای همیشه ادامه داشته باشد. یکی از عوامل این سریال به اینسایدر گفته که آنها در جریان هیچ چیز نیستند و همین مسئله می تواند تعطیلی سریال را ادامه دار کند یا حداقل خیلی از عوامل فکر می کنند که می تواند ادامه داشته باشد. گفته می شود تا قبل از تعطیلات هالووین فقط 3 قسمت از فصل ششم ضبط شده.

بر همین اساس نتفلیکس روز گذشته بیانیه ای را منتشر کرد که بر مبنای آن از ساخت ادامه «خانه پوشالی» در صورتی که کوین اسپیسی در آن باشد انصراف داده است. این بیانیه به این شرح است: «نتفلیکس در ادامه تولید سریال خانه پوشالی با حضور کوین اسپیسی مشارکت نخواهد کرد. ما همکاری با «مدیا رایتس کپیتول» را برای ارزیابی کردن راهی در جهت انتشار سریال در زمان این وقفه ادامه خواهیم داد. ما همین طور تصمیم گرفتیم فیلم «گور» را هم که در مرحله پس از تولید به سر می برد منتشر نکنیم. اثری که کوین اسپیسی بازیگر و تهیه کننده آن است.»

مدیا رایت کپیتول هم با انتشار بیانیه ای از نتفلیکس حمایت کرده و هیچ صحبتی از به پایان بردن سریال «خانه پوشالی» در این مقطع زمانی به میان نیاورده است.

اما اگر سریال ادامه داشته باشد احتمالا باید منتظر کشته شدن فرانک آندروود باشیم. چون هیچ کس سناریویی در نظر ندارد که او روزی دوباره بتواند به «خانه پوشالی» بازگردد. جالب است بدانید در کتاب مایکل دابز (که سریال اقتباسی از روی آن است) هم شخصیت اصلی ترور می شود. اما آن در پایان داستان است. نکته جالب توجه این است که کوین اسپیسی نقشی کلیدی در سریال «خانه پوشالی» دارد و حتی یکی از تهیه کنندگان اصلی سریال هم هست. این امکان وجود دارد که در صورت کنار گذاشته شدن از سریال، بازیگر برنده اسکار آمریکایی وارد پروسه شکایت قانونی و درگیری های حقوقی شود.

جالب است بدانید علیرغم این که بازیگر «مظنونین همیشگی» در مورد رسوایی جنسی اش صحبت از گذشته دور و مستی کرده اما منابعی به سی ان ان گزارش داده اند که رفتار خلاف عرف آقای بازیگر را حداقل یک بار سر صحنه «خانه پوشالی» هم دیده اند. حالا پای پلیس اسکاتلندیارد هم به پرونده کوین اسپیسی باز شده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد

از ملکه آمازون تا جشنواره بالن


جدیدترین مدل‌های شیرینی خوری لاکچری


دمنوش خوشمزه‌ای که روز شما را متفاوت می‌کند


۹ مدل استایل شیک تابستانی دخترانه ترند ۱۴۰۳


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری


این ۹ کار را بعد از ۴۰ سالگی انجام ندهید


فال روزانه یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳


ماجرای مرگ تلخ یک دختر ۱۹ ساله در مرکز زیبایی
شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان


مشتریان خشمگین «پژو پارس» تحصن کردند


تصویری لو رفته از پوشش متفاوت شقایق فراهانی در کانادا


زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری


خبر تازه‌ای که کارمندان بانک‌ها خیلی با آن حال نمی‌کنند!
سقوط مرموز ۲ بالگرد ژاپن در اقیانوس آرام


شرایط فاجعه‌بار سیستان و بلوچستان پس از سیل


استایل چشمگیر بازیگر بچه مهندس در اکران یک فیلم


برای سلامت استخوان‌ها این میوه را بخورید


عکس تلخ مریم امیر‌جلالی بر سر مزار خانم بازیگر


خلاقیت خنده‌دار یک بنا در مقاوم‌سازی ساختمان


طرح جدید و خبرساز برای مقابله با بی‌حجاب‌ها

دیگر خبرها

  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • ویکند ۲ روزه در دو مرحله؟
  • دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • چند سوال جدی در برابر طرح «تعطیلی پنجشنبه ها»
  • اتاق بازرگانی: بخش خصوصی آماده پذیرش تعطیلی پنجشنبه‌ ها نیست
  • جزئیاتی عجیب درباره سریال پربیننده حشاشیش، روایت ناشیانه تاریخ
  • روایت ناشیانه تاریخ؛ جزئیاتی عجیب درباره سریال پربیننده حشاشین
  • خودتحریمی با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • جزئیاتی عجیب درباره سریال پربیننده حشاشیش، روایت ناشیانه تاریخ | باغ‌هایی که سربازان حسن صباح در آن به عیش و نوش و مصرف مخدر می‌پرداختند! |‌ تصاویر