Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در شأن این نظام و انقلاب نیست که به برخی از استان‌های کشور استان محروم بگویند که خروج از این وضعیت نیازمند یک نگاه ویژه و اساسی به این استان‌هاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در دیدار با مهدی چمران با تاکید بر این که استان چهارمحال و بختیاری برای خروج از محرومیت نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی است، اظهار داشت: متاسفانه این استان و چند استان دیگر در کشور در محرومیت به سر می‌برند که اگر یک نگاه ویژه در سطح کلان نظام به آن‌ها صورت نگیرد به همین شکل باقی خواهند ماند و همچنان به عنوان استان محروم از آن‌ها یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی در شأن این نظام و انقلاب نیست که همچنان به برخی از استان‌های کشور استان محروم بگویند که خروج از این وضعیت نیازمند یک نگاه ویژه و اساسی به این استان‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دغدغه جدی مقام معظم رهبری بر روی مسئله عدالت که بارها نیز بر روی آن تاکید کرده‌اند، بیان کرد: اگر در توزیع امکانات واقعا یک نگاه عدالت‌محورانه در کشور حاکم شود و برنامه‌ریزی‌ها درست صورت بگیرد به گونه‌ای که استان‌های محروم همچون چهارمحال و بختیاری طی چند سال مشکلات و کمبودهای اساسی آن‌ها برطرف شود و یکسان و هم‌تراز با دیگر استان‌های برخوردار و در حال توسعه شوند قطعا این مایه آبرو و بالندگی نظام خواهد شد و اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد برای همه استان‌های کشور یکسان خواهد بود.

نکونام خاطرنشان کرد: این مسئله و دغدغه بسیاری اساسی و کلیدی را بارها و بارها به تمام مسئولانی که از کشور به استان سفر کرده‌اند گفته‌ایم و آقایان نیز در استان قول می‌دهند که این مشکلات را حل کنند ولی متأسفانه وقتی به تهران باز می‌گردند گرفتار مسائلی دیگری می‌شوند و وعده‌هایی را که داده‌اند، فراموش می‌کنند.

وی با تاکید بر این که استان ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار غنی برای شکوفایی و پیشرفت دارد، گفت: گردشگری، کشاورزی، دامداری و تا حدودی صنعت از جمله استعدادهای این استان هستند که اگر مسئولان ملی بر روی این‌ها برنامه‌ریزی و فعالیت جدی و اساسی انجام دهند قطعا مایه رشد و توسعه استان خواهد شد.

در این دیدار نیز آقای مهدی چمران بر ایجاد تحول و حرکت در کسب و کار مردم تاکید کرد و گفت: اگر بازار استان رونق و توسعه داخلی خودش را داشته باشد قطعا خودش می‌تواند بسیار از نیازها و کاستی‌های درونی خودش را برطرف کند.

انتهای پیام/

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

شایعات محرومیت رامین رضاییان در دیدار حساس با پرسپولیس صحت ندارد.

طرفداری | باشگاه سپاهان تاکید کرده رامین رضاییان از نظر قانونی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رضاییان به دلیل چهار کارته شدن، جدال با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

این مدافع راست باتجربه سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار داشته باشد.

توییت مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان درخصوص شایعه محرومیت رامین رضاییان

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم