Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از تجهیز ۱۸ سایت برفروبی در سطح منطقه ۲ همزمان با شروع بارش های فصلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران جندقی با اعلام این خبر گفت : با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی از مشکلات در سطح منطقه تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به شهروندان اندیشیده شده و امسال با پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: تجهیزات و نیروهای انسانی مورد نیاز که از قبل براورد گردیده بر اساس نیاز نواحی تأمین و توزیع گردیده است.

جندقی از ایجاد ۱۸سایت برف روبی مجهز به امکانات مناسب و تجهیزات و خودروهای مورد نیاز برف روبی در سطح منطقه ۲ خبرداد و گفت: تعداد ۶ سایت بزرگراهی ، یک سایت مرکزی ، ۱۰ سایت در نواحی نه گانه و یک سایت برج میلاد و حدودا ۳۳۸ نفر نیروی انسانی خدمات رسان علاوه بر نیروی پیمانکاران خدمات شهری در روزهای برفی و زمستان و بارندگیها به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

به گفته وی خودروهای سنگین برای اجرای عملیات زمستانی آماده شده‌اند که این خودروها شامل ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و عملیاتی خدمات شهری نظیر گریدر، نمک‌پاش، لودر، تیغه برف روب، بیل مکانیکی، لجن‌کش و کامیون های کمپرسی، تانکر ضد یخ می باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نصب تعداد۴۱۰مخزن شن و نمک در معابر عمومی سطح منطقه خبر داد و با اشاره به شارژ این مخازن گفت: این مخازن شارژ و شن و نمک گذاری می‌شوند تا شهروندان در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله

شهردار منطقه ۶ شهر تهران از حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله طی ۷ روز خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 6 شهر تهران،  اظهار کرد: لبخند و نشاطی که این روزها به واسطه این اقدام در بخش مرکزی شهر جاری و ساری است، نتیجه یک کار مشارکتی بین تمامی حوزه های متولی شهرداری تهران است.

روحانی ادامه داد: امید آفرینی در شهروندان و نشاندن لبخند بر لبان آنها با ارتقاء خدمت و ایجاد ساخت‌های اجتماعی برای شادی آفرینی از مأموریت‌های مهمی است که در قالب برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری دنبال می‌کنیم.

وی  گفت: معاونت‌های خدمات شهری و امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از یک ماه قبل از یک فعالیت‌های خود برای خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز آغاز کرده بودند.

روحانی اظهار کرد: اقدامی که در بلوار کشاورز صورت گرفته کار با ارزشی بود؛ ایجادگذر نوری و یا باغ نوری و فضاسازی محیطی در احیای این بلوار تاریخی تاثیرگذار بود. یکی از بخش‌های جالب و جذاب درتقاطع خیابان کارگر و بلوار کشاورز ، ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه عکاسی و یا دیوار خلاق بود که با استقبال پرشور شهروندان و مسافران نوروزی مواجهه شد.

افطاری ساده «افطارخونه» بلوار کشاورز تا دهم فرودین دایر است

روحانی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ افطاری دادن با برپایی افطاری ساده در بلوار کشاورز ادامه دارد، گفت: پیاده‌راه افطارخونه ویژه ماه رمضان، از اول تا دهم فروردین از افطار تا ساعت 10 شب، با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران است که به طول 1200 متر و با نورپردازی و آذین‌بندی ویژه‌ای فضاسازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • عملکرد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ | آیا کیفیت زندگی در تهران افزایش یافته است؟
  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر