Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@15:27:48 GMT

سلطانی‌فر در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۸۳۹۵

سلطانی‌فر در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

وزیر ورزش و جوانان با بیش از یک ساعت تاخیر در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری ایران زیر نظر محسن بیرانوند در محل فدراسیون در حال برگزاری است. امروز مقرر شده بود مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از ساعت 18 در محل اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سلطانی‌فر سرانجام با بیش از یک ساعت تاخیر خود را به محل اردوی تیم ملی وزنه‌برداری رساند.

* تاخیر بیش از اندازه وزیر ورزش و جوانان موجب خستگی وزنه برداران شد. پیش از حضور وزیر ورزش، بهداد سلیمی به شوخی خطاب به سایر ملی‌پوشان گفت: حالا که آقای وزیر نمی آید من برم و به فیزیوتراپی‌ام برسم!

* همچنین پیش از حضور وزیر ورزش، کیانوش رستمی که منتظر سلطانی‌فر بود از خستگی چند دقیقه‌ای را چُرت زد.

محمد مایلی کهن به همراه وزیر در اردوی وزنه برداری حاضر شد و با ملی پوشان خوش و بش کرد.

* زمانی که سلطانی‌فر به محل اردوی تیم ملی رسید علی‌مرادی تک‌تک ملی‌پوشان را به وزیر ورزش معرفی کرد. سپس به ترتیب محسن بیرانوند و بهداد سلیمی برای دقایقی به ارائه صحبت‌های خود پرداختند.

در پایان ملی پوشان به  همراه سلطانی فر و مایلی کهن به رسم یادبود عکس یادگاری گرفتند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان