Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جورج دبلیو اچ بوش» و «جورج دبلیو بوش» روسای جمهور پیشین آمریکا در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود، انتقادات تندی علیه دونالد ترامپ مطرح کرده‌اند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، در ادامه اظهارنظرها در آمریکا درباره دونالد ترامپ، روسای جمهور پیشین جمهوریخواه، مواضع، اظهارنظرها و اقدامات او را به باد انتقادات گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه سی‌ان‌ان و روزنامه نیویورک تایمز، طی ماه جاری کتابی به نام «آخرین جمهوریخواهان» منتشر می‌شود که در آن اظهارنظرهای تندی از بوش پدر و پسر از مواضع رئیس‌جمهور کنونی آمریکا وجود دارد.

به گزارش این رسانه‌ها، چهل و یکمین و چهل و سومین روسای جمهور آمریکا به شدت از مواضع، اقدامات و اظهارنظرهای ترامپ در مقام ریاست جمهوری انتقاد کردند.

بوش پدر درباره رئیس‌جمهور کنونی و جمهوریخواه آمریکا گفت: «من او را دوست ندارم. چیز زیادی درباره او نمی‌دانم اما می‌دانم او فردی لاف زن و خودستا است و من آنقدرها هم از رهبر بودن او هیجان‌زده نیستم».

بوش پسر هم درباره ترامپ گفته است: «این فرد(ترامپ) نمی‌داند که رئیس‌جمهور بودن به چه معنا است».

وی با انتقاد از مواضع رئیس‌جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرد که «نگرانم که شاید من آخرین رئیس‌جمهور جمهوریخواه(آمریکا) باشم».

جورج بوش پدر در این کتاب تایید کرده در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا، به هیلاری کلینتون رای داد.

بوش پسر هم گفت، به ترامپ رای نداده اما به دلیل آنکه کلینتون دارای «قضاوت‌های بد» بوده، رای سفید به صندوق انداخت.

منبع:‌فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!