Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان داشت: کارکنان اداره راهداری اندیمشک به منظور ایمن سازی سه راهی دهلران از مسیرهای تردد زائران در حال برداشت شن و ماسه از یک معدن در منطقه بالارود این شهرستان بودند که دچار حادثه شدند.

وی تصریح کرد: کارکنان اداره راهداری اندیمشک برای ایمن سازی مسیر و پارکینگ به سمت سه راهی دهلران از جمعه شب تا ظهر روز شنبه مشغول انتقال شن و ماسه از این معدن بودند که بخشی از معدن شن و ماسه بر روی آن ها ریزش کرد و سبب کشته و مصدوم شدن 2 نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری اظهار داشت: علاوه بر مرگ یکی از کارکنان اداره راهداری، یک نفر نیز مصدوم شده که توسط نیروهای امدادی نجات یافته و به بیمارستان منتقل گردید.

فرماندار اندیمشک با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و بیان اینکه این عزیزان برای خدمت به زائران کربلای معلی تلاش بسیاری کرده و زحمت زیادی متحمل شدند اذعان کرد: به محض وقوع این حادثه کلیه نیروها و دستگاه های امدادی برای کمک به افراد گرفتار شده زیر شن و ماسه وارد عمل شدند.

وی افزود: یکی از این افراد بر اثر شدت صدمه جان باخت و وضعیت عمومی فرد مصدوم مساعد است.

انتهای پیام/گ

تشریح  جزئیات حادثه ریزش معدن شن و ماسه به نقل از فرماندار اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم

مصطفی حیدری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی بروجن گفت: برخورد سواری سمند و سواری پارس در خیابان فردوسی (بلوار ساحلی) ۷ مصدوم برجای گذاشت. 

بیشتر بخوانید

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

وی افزود: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه اندادی مناسب جهت درمانی تکمیلی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان