Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:49:47 GMT

بیماری بدون علامتی به نام فشار خون + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۹۰۶۷

بیماری بدون علامتی به نام فشار خون + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ فشار خون به مقدار فشاری گفته می‌شود که توسط خون در جریان، به دیوارهٔ رگ‌ها وارد می‌آید و یکی از علائم حیاتی است. فشار یک مفهوم فیزیکی است، مقصود از فشار اشاره به «قدرت» یک مایع متحرک است. فشار خون در نواحی نزدیک قلب، بیشتر و نسبت فاصله گرفتن از قلب کم‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فشار خون با جریان یافتن به شاهرگ‌ها و به رگ‌ها کم می‌شود. فشارخون در بخش‌های مختلف سیستم گردش خون متفاوت است. معمول‌ترین روش اندازه‌گیری فشار خون به‌وسیله دستگاه فشارسنج است که با استفاده از ارتفاع جیوه برای اندازه‌گیری فشار خون در حال چرخش در رگ‌ها استفاده می‌کند. با این‌که خیلی از فشارسنج‌های فعلی دیگر از جیوه استفاده نمی‌کنند، فشار خون هنوز در تمام دنیا با mmHg یا میلی‌متر جیوه اندازه‌گیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ بیماری خطرناکی به نام فشار خون + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تفاوت جالب اندازه لاستیک مرسدس بنز با پراید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرآنلاین tags # اخبار کسب و کار سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تفاوت جالب اندازه لاستیک مرسدس بنز با پراید
  • تاثیر تنوع ژنتیکی بر فشار خون
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • اگر سایز دور کمرتان بالاست این مطلب را بخوانید
  • کاوان الکتریک تولید کننده انواع ساخت تابلو برق
  • اگر لاستیک خودرو را بیش از اندازه باد کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟
  • ۵۰ درصد افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود اطلاع ندارند
  • طوفان و بارش «تگرگ گوریلی» در «کانزاس» آمریکا
  • «تگرگ گوریلی»، بارش ترسناکی که آمریکا را درنوردید
  • ضرورت توجه همۀ مردم به علائم بالینی و حیاتی