Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-18@04:01:04 GMT

ازدواج پسر 23 ساله با عمه 80 ساله پدرش (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۹۱۱۵

ازدواج پسر 23 ساله با عمه 80 ساله پدرش (عکس)

ازدواج پسر 23 ساله با عمه 80 ساله پدرش (عکس)

 

ازدواج پسر جوان با یک پیرزن جنجالی شد .به گزارش ایران ناز پسر 23 ساله با ازدواج عجیبش با عمه پدر خود سوژه رسانه ها شد . این پسر جوان با پیرزنی 80 ساله ازدواج نمود .

 

ازدواج با اختلاف سني زياد يکي از مسائلي است که تا کنون بارها در مورد آن اخبار گوناگون منتشر شده است ، از ازدواج دختر 12 ساله با پيرمردي پيرتر از پدر بزرگش تا ازدواج پيرزن 80 ساله با پسر نوجوان 17 ساله که همگي به نحوي با مخالفت خانواده ي همراه بوده ولي برگزار شده است مثل پسر جواني که در کمال تعجب والدين و اقوام تصميم گرفت با عمه بزرگ خود يعني عمه ي عمه اش ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

“مائوريکيو اوسلو” براي به آرامش رساندن “يولاندا تورس” تصميم گرفت تا اخرين آرزوي اين پيرزن 91 ساله را که ازدواج بود برآورده کند .

 

پسرجوان که هنگام ازدواج هنوز در مرحله تکميل مقدمات دريافت حکم وکالتش بود بعد از مدت کوتاهي وکيل شد و توانست با قدرت بيشتري به کار خود ادامه دهد ، اين عقيده اي بود که او داشت .

 

هنگام ازدواج با پيرزني که 68 بزرگتر از او بود 8 سال از جدايي پدر و مادرش مي گذشت و اين مرد جوان دوست نداشت هيچ کس به دليل تنهايي و از هم پاشيدگي خانواده اش غمگين باشد براي همين تصميم گرفت تا عمه بزرگ خانواده را به آرزوي ازدواجش برساند و او را از تنهايي رها سازد.

 

 

14 ماه بعد از اين ازدواج عروس 91 سال درگذشت و داماد جوان را تنها گذاشت. “مائوريکو” بعد از مرگ همسر پيرش گفت :او براي من يک پشتيبان واقعي بود و حضورش به من دل گرمي مي داد و حالا نبودش براي من بسيار سخت است.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با پرداخت 3122 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در اسفندماه سال 1402 مجموع تسهیلات ازدواج پرداختی به جوانان ایرانی در این سال را به 95 هزار و 181 فقره رساند تا گام بزرگی در حمایت از سنت مقدس ازدواج برداشته باشد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون حمایت از فرزندآوری با پرداخت 9420 فقره تسهیلات فرزندآوری در اسفندماه، تعداد تسهیلات پرداختی در این سرفصل در سال 1402 را به 89 هزار و 534 فقره افزایش داد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال گذشته این امکان را در اختیار مشتریان قرار داد تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات ازدواج را برای جوانان ایرانی تسهیل کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • وقتی دیوید فینچر ۷ ساله کتاب «سینما به روایت هیچکاک» را روی میز پدرش دید
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)