Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@14:33:04 GMT

اقدامات ستاد اربعین بانک ملی در مناطق مرزی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۹۴۰۵

اقدامات ستاد اربعین بانک ملی در مناطق مرزی

پول‌نیوز - بانک ملی ایران در راستای ارایه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، اقدام به برپایی موکب در مناطق مرزی کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ستاد اربعین این بانک سه موکب در مرزهای خسروی، مهران و شلمچه راه اندازی کرده است و علاوه بر آن، دستگاه های خودپرداز سیار و وب کیوسک های مکانیزه ای نیز در مسیر پیاده روی زائران در این استان ها جانمایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، افزایش سقف ذخیره نقدینگی و بیمه خزانه شعبه مرز مهران تا 20 میلیارد تومان و استقرار یک دستگاه خودپرداز سیار از جمله اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران از سوی اداره امور شعب استان ایلام بانک ملی ایران است.

همچنین جانمایی پنج دستگاه خودپرداز سیار در شهر مرزی قصر شیرین و سه دستگاه خودپرداز در مرز خسروی، پول رسانی و تامین نقدینگی برخی بانک های خصوصی قصر شیرین، پیش بینی جهت تامین نقدینگی زائران و شبانه روزی کردن باجه های کشیک شعب قصر شیرین و سر پل ذهاب آخرین اقدامات انجام شده از سوی ستاد اربعین بانک ملی ایران در استان کرمانشاه بوده است.

اداره امور شعب استان خوزستان بانک ملی ایران نیز اقدام به جانمایی 55 دستگاه خودپرداز جهت اخذ عوارض خروجی و ارایه خدمات بانکی، یک دستگاه کانکس سیار حامل دو دستگاه خودپرداز، یک دستگاه وب کیوسک (CASHLESS)، یک دستگاه وب کیوسک مکانیزه برای صدور فیش بانکی و یک دستگاه خودپرداز سالنی در محل سالن پایانه مسافری این منطقه کرده است.

خدمت رسانی به زائران ارجمند در این موکب از روز سه شنبه 9 آبان ماه آغاز شده و به مدت 14 روز ادامه می یابد.

همچنین باجه های خسروی، مهران و چزابه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به زائران اربعین حسینی هستند و شعب قصر شیرین و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، شعب بلوار جانبازان و مهران در استان ایلام و شعب سوسنگرد و خرمشهر در استان خوزستان به منظور پشتیبانی از باجه های مذکور تا روز اربعین همه روزه تا ساعت 18 و در روزهای تعطیل 18 آبان ماه (اربعین) و 19، 26 و 28 آبان ماه تا ساعت 13 فعال خواهند بود.

از سوی دیگر، برای تامین آسایش زائران اربعین حسینی، سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران از هشتم تا سی ام آبان ماه به 500 هزار تومان در سراسر کشور افزایش یافته است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما