Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ این قرار داد از سی و یکم شهریور 1396 تا اول مهر 1397 شامل دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در همه مقاطع، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نوآموزان مهدهای کودک و پیش دبستانی و سواد آموزان نهضت سوادآموزی است.
بر اساس بیمه نامه حوادث دانش آموزی همه بیمه شدگان در قبال حوادثی که در 24 ساعت شبانه روز در ایام سال تحصیلی در داخل یا خارج از مدرسه رخ دهد، زیر پوشش تعهدات بخش حوادث این قرارداد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اگر در مدارس و سایر اماکن متعلق به آموزش و پرورش و اردوهای دانش آموزی و راهیان نور اتفاقی بیفتد که براساس رای مراجع قضایی مسئولیت آن متوجه مدیر یا یکی از عوامل آموزش و پرورش یا سایر بیمه شدگان باشد، شرکت بیمه معلم متعهد است براساس بخش مسئولیت مدنی این قرارداد نسبت به پرداخت خسارت اقدام کند.
هریک از بیمه شدگان هنگام بروز حوادث یا بیماری های زیرپوشش باید به مدرسه یا اداره مربوط مراجعه و فرم شماره 5 را که به تایید مدیر مدرسه و یا اداره رسیده باشد بگیرند و به همراه سایر مدارک و مستندات به نمایندگی یا شعبه بیمه معلم طرف قرارداد ارسال کنند.
برای همه بیمه شدگان کارت بیمه صادر شده است که توسط مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
منبع: ایرنا
403

دانش آموز پوشش بیمه حوادث درمان تفاهمنامه مازاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد