Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:04:26 GMT

وستهام 1 - 4 لیورپول؛ برد شیرین کلوپ برابر چکش ها

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۰۰۵۵

وستهام 1 - 4 لیورپول؛ برد شیرین کلوپ برابر چکش ها

لیورپول موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی با نتیجه 1-4 وستهام را مغلوب کند.

 

بازی با برتری وستهام آغاز شد و در دقیقه 8 و روی پاس لانزینی، آیو می توانست زننده گل اول باشد اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

 

 

 

 

اما در ادامه تیم کلوپ بازی را در دست گرفت و موفق شد در دقیقه 21 گل اول را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ضدحمله لیورپول، مانه با پاس دقیق صلاح را تک به تک کرد تا او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر برساند.

 

اما حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 24 و با ضربه ماتیپ که از روی ریباند عکس العمل هارت به دست آمده بود گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

در ادامه وستهام تلاش زیادی برای کم کردن اختلاف داشت و چند بار به دروازه مینیوله نزدیک شد اما در خلق موقعیت ناکام ماند تا 45 دقیقه اول با برتری 0-2 لیورپول به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، وستهام بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از چند حمله موفق شد در دقیقه 53 و با ارسال آیو و ضربه دیدنی لانزینی در دهانه دروازه به گل اول برسد.

 

 

 

 

اما لیورپول خیلی سریع پاسخ گل لانزینی را داد. چمبرلین در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و اگرچه ضربه اول او توسط هارت مهار شد اما خود او در ریباند گل سوم لیورپول را به ثمر رساند.

 

 

 

 

در دقیقه 60 کارول می توانست روی پاس لانزینی برای وستهام گلزنی کند اما او خیلی راحت این فرصت مناسب را از دست داد.

 

در دقیقه 77 لیورپول به گل چهارم رسید. محمد صلاح در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی زننده گل چهارم تیمش شد.

 

در دقیقه 85 میلنر فرصت بسیار خوبی برای زدن گل پنجم داشت اما ضربه او به اندازه ای خوب نبود که جو هارت را مغلوب کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا لیورپول 1-4 وستهام را مغلوب کند.

لیورپول

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست