Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود دلپسند در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه پژوهش در جامعه، باید هرساله شاهد ارائه دستاوردهای پژوهشی پررونق‌تر باشیم که برای تحقق این مهم نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلپسند افزود: انجام پژوهش‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت سبب شناخت بیشتر از این استان می‌شود و برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش نیز می‌تواند این شناخت را دوچندان و موضوع پژوهش را در جامعه بسط و گسترش دهد.

وی با تأکید بر این‌که باید زمینه توجه جدی عموم را به پژوهش جلب کرد، گفت: با تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در امر پژوهش می‌توانیم اهمیت و جایگاه پژوهش را ارتقاء دهیم.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید از تمام ابزارهای مدیریتی و تبلیغاتی در سطح شهر برای گسترش و اهمیت پژوهش استفاده کرد و استان را به سمت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فعالیت‌های پژوهشی سوق داد.

وی با تأکید بر این‌که تحقیقات علمی و پژوهشی در هر جامعه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت آن باشد، بیان کرد: امروز یکی از نیازهای اساسی کشور، تجاری‌سازی و تبدیل داده‌های پژوهشی به محصول یا خدمت موردنیاز جامعه است که هفته پژوهش و فناوری می‌تواند گامی مهم در این مسیر باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد