Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-07@03:30:40 GMT

گل تماشایی دروازه‌بان ایران زیباترین گل جهان شد+ویدئو

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۰۸۲۴

گل تماشایی دروازه‌بان ایران زیباترین گل جهان شد+ویدئو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش"۱۱نیوز"؛ مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ساحلی جهان امشب در دوبی برگزار شد که در بخش برترین گل سال ۲۰۱۷ جهان، پیمان حسینی از ایران انتخاب شد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی که در بخش برترین دروازه‌بان جهان هم نامزد شده و چند ماه قبل جایزه بهترین دروازه‌بان جام جهانی را کسب کرد، بعد از گرفتن این جایزه گفت: خیلی خوشحالم که این انتخاب صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بازیکن فوتبال بودم ولی به سمت فوتبال ساحلی آمدم و مارکو اوکتایو و عباس هاشم‌پور به من کمک کردند تا به اینجا رسیدم.
همچنین گیلبرتو کاستا از تیم ملی برزیل در بخشی که محمد حسین میرشمسی، سرمربی سابق ایران هم حضور داشت، جایزه برترین مربی سال ۲۰۱۷ فوتبال ساحلی جهان را کسب کرد.
در دیگر بخش‌های این مراسم نیز، محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی و برترین بازیکن جام جهانی، در بخش برترین بازیکن سال نامزد شده است.
گل پیمان حسینی: دانلود کنید

لحظه انتخاب پیمان حسینی به عنوان زننده زیباترین گل جام جهانی: دانلود کنید
برچسب ها: پیمان حسینی ، فوتبال ساحلی ، تیم ملی فوتبال ساحلی ، ویدئوی گل پیمان حسینی به مکزیک ، ویدئوی گل پیمان حسینی زیباترین گل سال ، دانلود گل پیمان حسینی در جام جهانی ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم) برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم) عصبانیت شدید رونالدو در جریان مسابقه شب گذشته برابر الخلیج (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش