Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سه باشگاه بزرگ و پرطرفدار ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده هنوز وضعیت مبهمی دارند و همچنان ممکن از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس ، هفته گذشته بعد از آنکه اعلام شد پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر بدهی‌های خود قرار گرفته‌اند بسیاری از مدیران ورزش و حتی خود وزیر ورزش هم به میدان آمد تا بتواند شرایط حضور آنها در لیگ قهرمانان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر نوبخت سخنگوی دولت هم از پرداخت بدهی‌های این سه باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. این در حالی است که بررسی‌های خبرنگار خبرگزاری فارس نشان می‌دهد‌ هنوز مدیران پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نتوانسته‌اند برای تسویه حساب کامل با طلبکاران خود اقدام لازم را انجام بدهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هنوز آهی در بساط ندارند و پولی از طرف دولت یا وزارت ورزش به آنها برای تسویه حساب با طلبکاران پرداخت نشده است. از سویی دیگر برخی از منتقدان می‌گویند ظاهراً اینکه دولت گفته به این سه باشگاه کمک می‌کند حرفی احساسی بوده زیرا طبق قوانین دولت حق کمک به این سه باشگاه را ندارد. در چنین شرایطی باید دید مدیران سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت قانونی خود برای تسویه حساب با طلبکاران با جیب خالی چگونه اقدام خواهند کرد و آیا می‌توانند رضایت طلبکاران داخلی خود را باز هم با وعده و وعید جلب کنند یا نه. طبق اعلام قبلی روز دوشنبه مهلت باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پایان می‌رسد و این باشگاه‌ها تا ظهر دوشنبه به وقت ایران برای ارسال مدارک به کنفدراسیون آسیا وقت دارند.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟