Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@23:40:06 GMT

سخنرانی دختر ترامپ برای صندلی‌های خالی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۱۷۶۸

سخنرانی دختر ترامپ برای صندلی‌های خالی

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا در سفری که به ژاپن داشت در نشستی درباره حمایت از زنان و موضوع آزار جنسی آن‌ها سخنرانی کرد اما صندلی‌های خالی محل سخنرانی وی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش شریان نیوز،ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا در سفری که به ژاپن داشت در نشستی درباره حمایت از زنان و موضوع آزار جنسی آن‌ها سخنرانی کرد اما صندلی‌های خالی محل سخنرانی وی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  منبع: AP, GettyImages           

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از نشستن مصطفی آجورلو روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نوبت به علی فتح‌الله‌زاده رسید و پس از مدتی دوباره او نیز از این سمت کنار رفت و جای خود را به حجت کریمی داد تا او هم بعد از دو ماه مجدداً پایه‌های صندلی‌اش را لغزان ببیند و بعد از نهایتاً سه ماه جای خود را به علی خطیر بدهد. حالا و در آستانه یک سالگی نشستن علی خطیر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر خبر از تغییر و تحول روی صندلی مدیریت این باشگاه به گوش می‌رسد.

با این همه هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است از سوی مالکان جدید باشگاه استقلال هدایت و مدیرعاملی باشگاه را در دست بگیرد و اعضای هیئت مدیره را چه کسی و چه کسانی تشکیل بدهند. اما خبرهای اولیه رسیده در این باره حاکی از آن است که باز هم باید شاهد تغییر و تحول در صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال باشیم و باز هم برای چندمین بار در طول یکی دو سال اخیر باید یک مدیر تازه وارد به استقلال بیاید و کار را در دست بگیرد چرا که گفته می‌شود مالکان جدید اعتقادی به مدیران فعلی نداشته و قصد دارند از افراد قوی در هیئت‌مدیره بهره ببرند تا در ازای هزینه هنگفت حداقل فصلی ۶۰۰ میلیارد تومانی‌شان، مدیرعاملی را در رأس کار داشته باشند که خروجی قابل توجهی برای پتروشیمی خلیج فارس و البته هواداران استقلال داشته باشد.

آنچه در طول این سال‌ها به تیم استقلال لطمه زده تفکرات مختلف و مدیریت‌های متنوع اقتصادی، نظامی، پارلمانی، ورزشی و غیره در راس این باشگاه بوده که هر زمان هم یکی از آنها داشته به ثبات و شرایط تثبیت شده دست پیدا می‌کرده به دلیلی از این سمت کنار رفته است.

قطعاً ادامه چنین وضعیتی لطمه اصلی‌اش را به پیکر اصلی باشگاه یعنی تیم بزرگسالان آن می‌زند که نتایجش از سوی میلیون‌ها هوادار دنبال می‌شود. انتظار از مالکان جدید باشگاه این است که هرچه زودتر و یکبار برای همیشه لااقل برای مدت زمانی ۵ ساله تکلیف این موضوع را روشن و نهایی کنند تا اینقدر شاهد جابجایی های مدیریتی و آمد و رفت افراد مختلف در بدنه باشگاه نباشیم. قرار است ظهر امروز در دیدار نمایندگان مالکان جدید دو باشگاه با وزیر ورزش و اقتصاد درباره تصمیمات در همین باره (انتخاب یا ادامه فعالیت مدیران دو باشگاه) صحبت شود. 

یادآور می شود؛ از سال ۱۳۹۸ تا کنون (پنج سال اخیر) صندلی مدیرعاملی باشگاه محل حضور سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده (برای دومین بار)، حجت کریمی و علی خطیر بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران