Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرمرد 78 ساله شیرازی به طرزی حرفه‌ای به اسکیت می‌پردازد.

ویدئوی زیر صحنه‌های جالبی از اسکیت سواری هنرمندانه پیرمرد شیرازی را نشان می‌دهد. این پیرمرد78 ساله با تسلط کامل در کنار خیابان پا به پای خودروهای سواری اسکیت می‌رود.

مشاهده این صحنه حس تعجب و کنجکاوی مردم را برانگیخته و آنها را به  گفتگو با این ورزشکار سالخورده اما شاداب سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تماشای این هنرنمایی جالب را از دست ندهید. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 انتهای پیام/

فیلم اسکیت بازی هنرمندانه پیرمرد شیرازی در خیابان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب از رشد اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های بی‌سابقه

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی با ابراز تعجب از شاخص‌های مالی روسیه تأکید کرد که اقتصاد این کشور با وجود تحریم‌های بی‌سابقه غرب، شاهد رشد بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی با ابراز تعجب از شاخص‌های مالی روسیه تأکید کرد که اقتصاد این کشور با وجود تحریم‌های بی‌سابقه غرب، شاهد رشد بوده است.

در گزارش این شبکه خبری آمده است که مسکو می‌تواند به خود ببالد که "تحریم‌های بین‌المللی بی‌سابقه نتوانسته است اقتصاد روسیه را از مسیر خود خارج کند و در عوض این اقتصاد رشد کرده است."

بلومبرگ افزود، نرخ دستمزدها در این کشور شاهد افزایش "دو رقمی" بوده و روبل تثبیت شده است، و فقر و بیکاری "در پایین ترین حد خود قرار دارند."

ذخایر بین‌المللی روسیه در یک هفته 10 میلیارد دلار افزایش یافتفشار آمریکا به دیگر اعضای گروه 7 برای تصاحب دارایی‌های روسیه

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه طی اظهاراتی اعلام کرد که رشد تولید ناخالص داخلی این کشور در ماه ژانویه به 4.6 درصد رسیده است.

وی گفت: سال گذشته میلادی در مجموع 3.6 درصد رشد داشتیم که رقم بسیار معقول و خوبی است. ژانویه امسال - 4.6 درصد و همچنین مشخص است که این تنها ابتدای سال است.

در عین حال، به گفته پوتین، نرخ تورم در روسیه به صفر رسیده است.

وی گفت: رشد قیمت در حال کاهش است، تورم در حال تثبیت است. این نرخ در ماه فوریه 0.7 درصد بود. تورم در مجموع در دو هفته اول این ماه به صفر رسید.

پوتین تاکید کرد که اینها داده‌های هفتگی هستند. وی افزود: اگرچه همه این ارقام بسیار تقریبی و ناپایدار هستند، اما (شرایط فعلاً) به این گونه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • (عکس) حمام ۲۰۰ ساله در تهران؛ دلاک در خیابان
  • معضل جولان سگ‌های ولگرد این بار اهالی گورت اصفهان را نگران کرد + فیلم
  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • بررسی عملکرد هیئت اسکیت خوزستان
  • فیلم| هنرنمایی هادی چوپان روی استیجِ آرنولد کلاسیک
  • تعجب از رشد اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های بی‌سابقه
  • حرکت جوانمردانه هادی چوپان جهانی شد + فیلم | گرگ پارسی تحسین همگان را برانگیخت
  • یکی دیگر از مشکلات چندین ساله شهروندان اصفهانی رفع شد