Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بدمینتون ایران درحالی قرار است مسابقات بین المللی جوانان را میزبانی کند که استقبال کشورهای خارجی از این رقابتها بسیار اندک بوده است.

به گزارش صدای ایران، فدراسیون بدمینتون برای نخستین مرتبه قرار است مسابقات بین المللی را در رده جوانان برگزار کند. برگزاری این مسابقات می توانست اتفاق خوبی برای بازیکنان جوان ایران باشد اما به شرطی که نفرات خوبی هم از کشورهای صاحب سبک در این مسابقات شرکت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیست بازیکنان نشان می دهد، کشورهای خارجی استقبال خیلی اندکی از این رقابتها داشتند و کشورهای صاحب نام در بدمینتون نظیر چین، مالزی، هندو اندونزی نماینده ای ندارند. از قاره اروپا هم تنها دو بازیکن حضور دارند.

رنکینگ همین تعداد اندک بازیکن خارجی هم چندان تعریفی ندارد و تنها یک بازیکن از قزاقستان در رده 13 جوانان جهان است و بازیکن فرانسوی حاضر در جدول دختران در رده 33 جوانان جهان قرار دارد.

بقیه بازیکنان از کشورهای افغانستان، پاکستان، مالدیو و آذربایجان هستند.

وضعیت بازیکنان حاضر در مسابقات بین المللی جوانان:

*انفرادی پسران

35 بازیکن در این بخش حضور دارند. چهار بازیکن از افغانستان، یک بازیکن از آذربایجان، یک بازیکن از قزاقستان، دو بازیکن از مالدیو  و یک بازیکن از پاکستان نفرات خارجی حاضر در جدول انفرادی پسران را تشکیل می دهند. 26 بازیکن نیز از ایران حضور دارند.

رنکینگ بازیکنان خارجی حاضر در انفرادی پسران:

13-دیمیتری پانارین از قزاقستان

401-صبوحی حسینوف از آذربایجان

421-انام الله فقیری از افغانستان

768-سید دانیال علی از پاکستان

380- احمد نیبال از مالدیو

1213-علی محمد ارسلان از مالدیو

-الیاس قرمان، نعمت الله حبیبی، نجیب الله یوسفی از افغانستان بدون رنکینگ هستند.

*انفرادی دختران:

30 بازیکن در جدول حضور دارند. یک نفر از پاکستان و یک نفر از فرانسه بازیکنان خارجی حاضر در این جدول هستند.

رنکینگ بازیکنان خارجی حاضر در انفرادی دختران:

33- لئونیس اوئه از فرانسه

-مانال طریق از پاکستان بدون رنکینگ جهانی

 *دونفره پسران:

16 تیم در جدول دونفره  شرکت کرده اند. افغانستان دو تیم  و مالدیو یک تیم دارد. ایران هم با 13 تیم در بخش دونفره شرکت کرده است.

* دونفره دختران:

هیچ تیم خارجی در این بخش حضور ندارد و هر 14 تیم حاضر در جدول از ایران هستند.

مسابقات بین المللی جوانان  از اول تا چهار آذر به میزبانی سمنان برگزار می شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که شرکت های هواپیمایی بین المللی برای از سر گیری فعالیت خود و پروازها به سرزمین های اشغالی عجله ای ندارند.

قرار بود که شرکت«یونایتد ایرلاینز»فعالیت خود را در سرزمین های اشغالی از سرگیرد اما این کار را نکرد و پروازهای خود را از نیویورک به مقصد تل آویو لغو کرد.

شرکت هواپیمایی«ایزی جت»انگلیس نیز پروازهای خود را از تل آویو به کشورهای اروپایی به شکل موقت متوقف کرده است.

 

 

حمله هکری به سامانه های وزارت جنگ، وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته ای اسرائیل

رسانه های عبری اعلام کردند که حمله هکری به سامانه های وزارت جنگ ، وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته ای رژیم صهیونیستی انجام شده است.

هکرهای بین المللی وب سایتی را برای انتشار اطلاعات به دست آمده از هک داده های حساس در رژیم صهیونیستی ایجاد کردند.

هکرها هزاران سند را منتشر کردند که به گفته آنها پس از نفوذ به سامانه های وزارت جنگ به دست آمده است .

آنها توانستند به سیستم های مرتبط با وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته ای در دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه «اسرائیل هیوم» گزارش داد که یک گروه هکری چند روز پیش اعلام کرد به رایانه‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و توانسته اطلاعات حساسی را به دست بیاورد و این داده‌ها را در چند گروه در پیام‌رسان تلگرام منتشر کرده‌ است.

گروه هکری مسئول این حمله تاکید کرد موفق به سرقت داده‌هایی گسترده و حساس از سامانه‌های رایانه‌ای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی شده است. این گروه ناشناس که در گزارش مذکور اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده، در پیام‌رسان تلگرام در ویدیویی نشان داد چگونه توانسته چندین سامانه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعاتی که داخل آنها بوده دسترسی پیدا کند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، هکرها اسناد مختلف مربوط به سفارشات و مکاتبات وزارت جنگ این رژیم را منتشر و در چندین تالار گفت‌وگوی اینترنتی پیشنهاد کرده‌اند تا در ازای دریافت ۵۰ رمزارز بیت‌کوین (معادل ۳.۳۷ میلیون دلار) داده‌ها را به صورت کامل منتشر کنند.

آنها همچنین برای فروش این داده‌ها شرط آزاد کردن ۵۰۰ اسیر فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را مطرح کردند.

تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرد اما منابع امنیتی به این روزنامه صهیونیستی تایید کردند که نفوذ به سامانه‌های وزارت جنگ رژیم اتفاق افتاده و به اینکه این داده‌ها حساس بوده‌اند، اشاره نکردند.

منابع رسانه‌ای عبری‌زبان عصر روز جمعه نیز از هک شدن گسترده وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره فاش کرد، حمله سایبری گسترده به تمام واحدهای وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی انجام شد و میزان خسارت وارده در حال ارزیابی است و گمانه‌زنی‌هایی درباره عاملان احتمالی این حمله سایبری داشت.

هر چند این وزارتخانه انجام این حمله را تکذیب کرده، منابع مطلع گفتند حدود ۱۰۰ گیگابایت داده‌های حساس متعلق به این وزارتخانه در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر