Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@09:50:25 GMT

سخنرانی دختر ترامپ برای صندلی‌های خالی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۲۵۹۵

سخنرانی دختر ترامپ برای صندلی‌های خالی

یوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا در سفری که به ژاپن داشت در نشستی درباره حمایت از زنان و موضوع آزار جنسی آن‌ها سخنرانی کرد اما صندلی‌های خالی محل سخنرانی وی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

 

  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارِ لاکچری ایرلاین‌ها برای افزایش چندبرابری نرخ بلیت هواپیما

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مسائل پرابهام فروش بلیت هواپیما، قیمت‌گذاری صندلی‌های بیزنس است و از آنجایی که قیمت بلیت صندلی‌های بیزنس گران‌تر از صندلی‌های اکونومی بوده، همین عامل گران‌فروشی بلیت از سوی برخی از ایرلاین‌ها با برچسب بیزنس بوده در حالی که خبری از صندلی بیزنس نیست.

اما به تازگی برخی از ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت بلیت هواپیما و فروش بلیت خارج از نرخ مصوب، با تغییر چیدمان صندلی‌های تعدادی از هواپیما‌های شرکت، تمام هواپیما را به بیزنس تبدیل کردند و بلیت همین هواپیما در مسیری مانند تهران- کیش به قیمت ۵ میلیون تومان به فروش می‌رود! 

محمد محمدی‌بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره این اقدام برخی از شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: هواپیما‌هایی در برخی از شرکت‌های هواپیمایی فعال هستند که با تغییر چیدمان، تمام صندلی‌های آن به بیزنس تغییر کرده‌است. این اقدام براساس قوانین و مقررات ایکائو انجام می‌شود و هر هواپیمایی اسنادی دارد که طبق آن می‌توانند چیدمان صندلی‌ها را تغییر دهند.

وی با تاکید بر اینکه از لحاظ فنی امکان انجام این تغییرات وجود دارد، ادامه داد: طراحی هواپیما توسط کارخانه سازنده آن انجام می‌شود و براساس همان طراحی می‌توان چیدمان صندلی را تغییر داد و سازمان هواپیمایی این اجازه را می‌دهد که براساس چیدمان ثبت شده در اسناد هواپیما، صندلی‌ها به بیزنس یا اکونومی تغییر داده شوند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: باید توجه داشت هواپیمایی که تمام صندلی‌های آن بیزنس است به همین شکل وارد ایران شده و با توجه به شرایط سفر، تقاضا‌هایی هم برای خرید بلیت این هواپیما‌ها وجود دارد. 

محمدی‌بخش درباره قیمت بلیت صندلی‌های بیزنس اظهار داشت: در حال حاضر به طور عمده بخشی از صندلی‌های هواپیما‌ها حدود ۵ تا ۱۰ بیزنس هستند که این تعداد محدود مشمول قیمت مصوب نمی‌شوند. تا کنون به موضوع تعیین قیمت برای بلیت صندلی‌های بیزنس ورود نکرده بودیم

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • این شاسی بلند چینی جذاب فقط 13900 دلار! (+تصاویر)
  • ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت
  • بوی خون از نطق ترامپ
  •  تهدید ترامپ درباره خودروهای چینی
  • «منطقی» صندلی معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه را واگذار کرد و مشاور وزیر شد
  • مبلمان اداری و مزایای خرید آن
  • راهکار لاکچری ایرلاین‌ ها برای افزایش چندبرابری نرخ بلیت هواپیما!
  • راهکارِ لاکچری ایرلاین‌ها برای افزایش چند برابری نرخ بلیت هواپیما
  • ۶هزار صندلی سینما برای عدالت فرهنگی
  • راهکارِ لاکچری ایرلاین‌ها برای افزایش چندبرابری نرخ بلیت هواپیما